Już kolejny raz Mateusz Gessler w Dzień Dobry TVN reklamował produkty Spółdzielni Mleczarskiej Udziałowców. Strzałkowską firmę promował też na swoim facebooku, zachęcając do oglądania porannego programu TVNu. – Zapraszam do oglądania Dzień Dobry TVNi poznania przepisów z produktami SMU Strzałkowo. Sernik, stek z masłem tymianowym oraz risotto – napisał znany kucharz i restaurator.
REKLAMA
Znany kucharz i restaurator……??????????
Produkty ze Strzałkowa są świetnej jakości, masło, albo sery w kostkach kranajki, tłuste , półtłuste palce lizać!
A ja słyszałem, że działania promocyjne jakie strzałkowska spółdzielnia prowadzi to koszt dwóch milionów złotych. Jeden milion płaci spółdzielnia, drugi milion daje Unia Europejska. Czy to prawda? Tak mi mówił jeden z dostawców mleka. Jeśli to prawda, to według mnie przerost formy nad treścią, ale życzę powodzenia – nie moja kasa.
Koszt całej akcji promocyjnej to 2,2 mln zł netto, tak jest na pisane na stronie spółdzielni w dokumentach przetargowych, dostępne dla każdego.
lepiej zobaczcie kto jest udziałowcem spółdzielni i skąd biorą kasę na promocje dobrych produktów
Ok, użyłem stwierdzenia „przerost formy nad treścią” i to podtrzymuję. Koszt całej akcji promocyjnej to 2,2 mln zł netto jak wyżej napisał ssss. Przyjmując średnią cenę promowanego twarogu 10 zł za kg to na tę kwotę trzeba wyprodukować i sprzedać 220 ton super dobrego twarogu ze Strzałkowa (nie znam szczegółów – strzelam, dwumiesięczna produkcja?). Warto? Skoro strzałkowskie twarogi schodzą jak świeże bułki. Zapewniam zarząd, że nie wszyscy udziałowcy spółdzielni popierają takie działania, żeby wartość 1/6 rocznej produkcji twarogu przeznaczać na reklamę (czy inaczej: wyrzucać w błoto). Pozdrawiam.
Dla mnie nie ważne kto i gdzie jest udziałowcem, skód biorą pieniądze na promocje. Wcale mnie to nie interesuje. Dla mnie najważniejsze, że strzałkowski twarożek i masełko najlepsze są na świecie. Amen
Ja tez lubię te produkty..ktoś woli smiecie niech idzie do dyskontów…loklane produkty najlepsze..