Strona główna / Regionalne / Gmina Strzałkowo / Strzałkowskie kino na Polsacie

Strzałkowskie kino na Polsacie

Reportaż o Kinach za Rogiem działających w Wielkopolsce wyemitowała w głównym wydaniu „Wydarzeń” Telewizja Polsat. Z danych wynika, że strzałkowskie kino plasuje się na podium zarówno pod względem liczby projekcji, jak i liczby widzów wśród wszystkich Kin za Rogiem w Polsce. Dzięki dofinansowaniu z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach projektu „Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski” gmina Strzałkowo pochwalić się może nowoczesną salą multimedialną spełniającą wymogi profesjonalnej sali kinowej. W trakcie reportażu na temat funkcjonowania Kina za Rogiem wypowiada się m.in. dyrektor strzałkowskiego GOK-u Honorata Łysiak.

10 komentarzy

  1. A dlaczego to w polsacie???????sie lansuje pani dyrektor. Jej tez zTELEWIZJA POLSKA nie po drodze podobnie jak wojtowi Grzywinskiemu i calej jego ekipie

  2. Ehhh pisownia zamierzona…. mamy gdzies twoje uwagi. Twoj problem ze nie rozumiesz intencji piszacego

  3. Szanowny/na Ehhh twoje uwagi mamy gdzies. Pisownia komentarza pewnie jest zamierzona, Twoj problem ze nie rozumiesz istoty sprawy.

  4. Chrzanić Partię

    Głupszego pytania w tym roku nie było „A dlaczego to w polsacie?” Pozwolę odpowiedzieć: Bo nie w tvn, tvp1, tvp2, trwam…. Gdyby tvp1 przyjechało to Pani dyrektor lansowała się w tvp1. Proste jak budowa cepa. Autorze chcesz oglądać inwestycje z Twojej miejscowości w telewizji polskiej? To przeprowadź się do jakiejś pisowskiej gminy… jest szansa jak będą mieć jakąś (tu może być największy problem) inwestycje to na 100% obejrzysz ją w każdych wiadomościach. Pozdrawiam

  5. Glupie pytanie ha ha…glupszej i banalnej odpowiedzi nie bylo w tym roku.Gosciu a pytaniu retorycznym to ty slyszales. Wyobraz sobie w swojej „glowce” ze to moje pytanie nadzwyczaj spelnilo swoja role. Podajesz sie za osobe antypartyjna a widac ze po usxy umoczony jestes w tym lajnie. Napisales ze sa jakies tam „gminy pisowskie” ..to idac twoim chorym rozumowaniem. Gmina Strzalkiwska jest napewno „gmina PO….cow.

    • Chrzanić Partię

      Chrzanię każdą partię, podkreślam to… każdą. Panie Xxxxxxxxxxxxx gościu to możesz mówić do swoich kolegów, jak się zwracasz do mnie na ty to wytłumaczę Tobie – w szkole podstawowej nauczają, że piszemy Ty (z wielkiej litery). Jeśli pewnych rzeczy nie wychwyciłeś w szkole to w domu również mogli przyłożyć się do Twojej edukacji – widać coś poszło nie tak… No nic trudno się mówi, dyrektorami zostali inni… Wylewaj dalej swoje żale w internecie. Pozdrawiam z Witkowa

  6. Chrzanic Partie z Witkowa na Ty z duzej litery nie wszyscy zasluguja.A w twoim komentarzu widac sarkazm i to pewnie wyniosles z twojej szkoly podstawowej’

    • Chrzanić Partię

      Masz rację Xxxxxx nie zasługuję na Ty z dużej bo mnie uczyli, że Ty piszemy z wielkiej litery. Widzę że program moich szkół nie zazębił się z programem Twoich elitarnych uczelni. No ok powiedzmy, że w moim komentarzu jest sarkazm – w Twoim jest za to cynizm plus błędy ortograficzne i stylistyczne. Wyjdź sobie do tego kina, masz fajny obiekt w Strzałkowie… ciesz się życiem!!! Powodzenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.