Marketer jest kreatywny z definicji, ale z pewnością nie raz zdarzyło ci się nerwowo zerkać na przemian na zegarek i na pustą kartkę, która od dawna miała być pełna zaskakujących koncepcji.
A może odnosisz wrażenie, że zabrnąłeś w ślepy zaułek i twoje pomysły są wtórne? Nic straconego. Sięgnij po inspiracje dla marketerów i wróć na właściwe tory!
Inspiracje marketingowe zwiększające produktywność
Sprawdzanie nowości w social mediach i przeglądanie setek zdjęć może dać ci sporą porcję inspiracji, ale gdy zależy ci na czasie, lepiej sprawdzi się nowa dawka przydatnej wiedzy. Prawdziwi profesjonaliści chętnie słuchają… innych profesjonalistów. Przegląd działań konkurencji i branżowych newsów wprowadzi do twoich działań nowe inspiracje marketingowe i szczyptę zdrowej motywacji. Dodatkowo na portalach takich jak Nowy Marketing czy Marketer Plus możesz ugruntować wiedzę i przeczytać garść konkretnych wskazówek, które pomogą ci usprawnić pracę. Kilka interesujących dla marketerów miejsc przedstawiamy także w tym artykule: 100 miejsc w sieci gdzie może zainspirować się marketer.
Ekspert radzi, czyli branżowe blogi pełne inspiracji
Jeśli w sklepie dział z gazetami omijasz szerokim łukiem, a recenzji szukasz na opiniotwórczych blogach, sprawdź inspiracje dla marketerów tworzone przez najlepszych. Branżowe blogi to prawdziwa kopalnia pomysłów. Sprawdź w codziennej praktyce rady ekspertów takich jak Łukasz Żelezny czy Paweł Tkaczyk. Warto zaglądać również na ich anglojęzyczne branżowe odpowiedniki takie jak Bufferapp czy Creative Boom. Alternatywą mogą być blogi firm takich jak Freshmail, a nawet giganta Google, które obfitują w inspiracje marketingowe.
Stwórz landing page wykorzystując inspiracje dla marketerów
Szukasz pomysłu na landing page, która będzie kropką nad „i” dla obiecującej kampanii? Zadbaj o skuteczne CTA i przekonującą grafikę. Tym razem z pomocą przyjdą ci inspiracje dla marketerów dotyczące tworzenia infografik i chwytliwych tytułów. Warto sprawdzić Portent czy Content Row, którym wystarczy kilka słów kluczowych, by naprowadzić cię na nowy trop. Dodatkowy plus: oba narzędzia działają po angielsku.