• O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
wtorek, 13 stycznia 2026 16:47
slupca.pl
dodaj ogłoszenie drobne
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Logowanie
  • Zarejestruj
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
slupca.pl
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Home Bez kategorii

Miasto zapłaci nauczycielom za strajk

przez slupca.pl
2019-04-09
w Bez kategorii
0 0
A A
108
Miasto zapłaci nauczycielom za strajk
1
OBEJ.
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

W słupeckich szkołach i przedszkolach trwa drugi dzień strajku. Zgodnie z przepisami, protestującym nauczycielom za dni, w których nie prowadzą zajęć, nie należy im się to zapłata. Wszystko wskazuje jednak na to, że za dni prowadzonego strajku jednak dostaną pieniądze. – Dzisiaj w rozmowach z panem burmistrzem podjęliśmy decyzję, że chcąc pokazać solidarność z nauczyciela postanowiliśmy pracować w kierunku zapłaty nauczycielom za dni, w których będą brali udział w strajku zbiorowym. To informacja pewna na 95 proc. Jutro zostanie ona potwierdzona na 100 proc. i przekazana dyrektorom oraz prezesom związków zawodowych – informuje Mariusz Król, szef referatu oświaty w słupeckim magistracie. – To będzie 100-procentowe wynagrodzenie, takie jakie otrzymują za dni, kiedy świadczą usługę pracy. Przekażemy wszystko to, co im się należy – dodaje. Pieniądze pochodzić będą z budżetu miasta. – Mieszkańcy miasta wspierają nauczycieli, my też jako organ prowadzący szkoły i przedszkola w ten sposób chcemy ich wesprzeć i pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi – mówi Król w rozmowie z dziennikarzem portalu TwojaSlupca.pl.

REKLAMA
REKLAMA

Zobacz także

Opowiadali o nowo wydanej książce o ewangelikach
Bez kategorii

Opowiadali o nowo wydanej książce o ewangelikach

2024-01-11
273
Jeszcze puchar i potrzebna świąteczna przerwa
Bez kategorii

Jeszcze puchar i potrzebna świąteczna przerwa

2023-12-19
133

Nowa energia, nowe cele, nowe emocje…

przez bazyl
2026-01-13
0
108
Nowa energia, nowe cele, nowe emocje…

W ostatnią sobotę zawodnicy z Akademii Lekkoatletycznej Tomasza Szymkowiaka rozpoczęli halowe zmagania podczas mitingu DZLA 2.Koleje Dolnośląskie” we Wrocławiu. -...

Więcej...Details

Sylwia i Adam. Wszystkiego najlepszego!

przez slupca.pl
2026-01-12
0
1.5k
Sylwia i Adam. Wszystkiego najlepszego!

27 grudnia w kościele pw. bł. Michała Kozala w Słupcy ślub wzięli Sylwia Rosińska i Adam Świątnicki. Gratulujemy i życzymy...

Więcej...Details

Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich

przez slupca.pl
2026-01-12
4
1.8k
Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich

Pensje większości samorządowych włodarzy z naszego terenu w ostatnim czasie wzrosły, ale nie wszystkich. - Obecne wynagrodzenie jest wystarczające - komentuje...

Więcej...Details

Comments 108

  1. xxx says:
    7 lat temu

    kiepski żart!!!! Panie Burmistrzu a co z innymi jednostkami przecież dla innych nigdy nie ma pieniędzy.MASAKRA

    0
    0
    Odpowiedz
  2. oto says:
    7 lat temu

    Cudze pieniądze łatwo się rozdaje.

    0
    0
    Odpowiedz
  3. Dawid 1984 says:
    7 lat temu

    TO jest CHORE! Płacić nierobom? Nie wykonują obowiązku pracy – NIE NALEŻY IM SIĘ WYNAGRODZENIE. Kto decyduje o tym, proszę z nazwiska, to pochodzi pod niegospodarność, i za to jest odpowiedzialność karna, nie mówiąc o społecznej.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Bass says:
      7 lat temu

      Pewnie że zapłacą bo to nie ich pieniądze
      Że swoich by nie zapłacili za usługę nie wykonaną a albo za nie wstawienie się w pracy

      0
      0
  4. Mieszkaniec says:
    7 lat temu

    Czy wypłata nauczycielom wynagrodzenia za czas strajku nie będzie nosiła znamion złamania przepisów dot. dyscypliny finansów publicznych

    0
    0
    Odpowiedz
    • Antek says:
      7 lat temu

      Ciekawe co na to Regionalna Izba Obrachunkowa. Nie można płacić za brak wykonywania pracy, będzie to naruszenie dyscypliny budżetowej. Pyrzyk może im zapłacić ale ze swojej prywatnej kieszeni, a nie że środków publicznych.

      0
      0
  5. Idol says:
    7 lat temu

    Jaki hojny nasz wódz szkoda że zapomina o innych

    0
    0
    Odpowiedz
  6. osiem says:
    7 lat temu

    O**ujeli

    0
    0
    Odpowiedz
    • Ja says:
      7 lat temu

      Fajowo że najwięcej do powiedzenia ma Pani od wychowania fizycznego z pewnością pracy poświęca się na maxa i popołudniami sprawdza klasówki

      0
      0
  7. jan says:
    7 lat temu

    Jak panowie Pyrzyk i Król chcą uprawiać politykę niech zapłacą nauczycielom z prywatnych pieniędzy. Nasze podatników pieniądze w tym wypadku radze zostawić w spokoju. Nauczyciele mieli świadomość przystępując do strajku, że nie będzie zapłacone za te dni. Nie oceniam tutaj czy strajk jest słuszny czy nie ale nauczyciele nie wykonują obowiązków więc nie ma wynagrodzenia. Przecież to oczywiste.

    0
    0
    Odpowiedz
  8. oto says:
    7 lat temu

    Panie Król może złoży się Pan z burmistrzem z własnej pensji?

    0
    0
    Odpowiedz
  9. Mieszkaniec says:
    7 lat temu

    A za straty rodziców też panowie zapłacą??

    0
    0
    Odpowiedz
  10. Emerytka, której zawsze płacono says:
    7 lat temu

    Czy to nie jest śmieszne ???
    Jak można płacić, gdy nic się nie robi i na dodatek komplikuje życie wielu rodzicom, a uczniom przysparza dodatkowy stres, związany z egzaminamiemerytka

    0
    0
    Odpowiedz
    • Nauczyciel says:
      7 lat temu

      To rząd komplikuje życie rodzicom nie nauczyciele!

      0
      0
    • Idol says:
      7 lat temu

      Tak jaki Król jest uczuciowy pewnie szuka miejsca w urzędzie ale wszyscy nauczyciele nie pójdę głosować wstyd co oni odpierniczaja A nauczyciele strajkuja bo za mało mają urlopu śmieszne ale tak ich nauczyła ich nasza wladza

      0
      0
  11. Emerytka, ktorej płacono tylko za wykonywaną pracę says:
    7 lat temu

    Czy to nie jest śmieszne ???
    Jak można płacić, gdy nic się nie robi i na dodatek komplikuje życie wielu rodzicom, a uczniom przysparza dodatkowy stres, związany z egzaminami

    0
    0
    Odpowiedz
  12. Anonim says:
    7 lat temu

    SKANDAL to rodzicie muszą tracić na wynagrodzeniu bo muszą brać opiekę nad dzieckiem, a Oni jeszcze dostaną za to 100 % wynagrodzenia!!! To jakiś żart !

    0
    0
    Odpowiedz
  13. Wiki says:
    7 lat temu

    Teraz macie problem, że rodzice ponoszą jakieś straty w związku ze strajkiem nauczycieli, bo muszą wziąć wolne w pracy, a ja jestem ciekawy co robią wasze dzieci przez dwa miesiące wakacji? Czy wówczas też bierzecie dwa miesiące wolnego?

    0
    0
    Odpowiedz
    • Xy says:
      7 lat temu

      O wakacjach każdy wie że będą i organizuje dzieciakom ten czas. A strajk to raczej kiepsko zaplanować wysłać dzieci na kolonie.? A może obóz przetrwania.

      0
      0
    • Ewa says:
      7 lat temu

      Do Xy, co niektórym dzieciom to przydałby się taki obóz przetrwania, a raczej lekcje kultury osobistej i szacunku wobec drugiego czlowieka. Ale skąd mają brać przyklad? Jak rodzice nie lepsi.

      0
      0
    • Gsss says:
      7 lat temu

      Slaby wpis!!!!!!#

      0
      0
  14. AGNIESZKA says:
    7 lat temu

    Jakoś nikt nie zwracał uwagi jak lekarze i pielęgniarki odeszli od łóżek pacjentów lub jak policja pomimo wykroczenia nie wypisywala mandatów, ale jak nauczyciele strajkują to wszyscy mają pretensje. Nikt nie zmusza was żebyście siedzieli w domu i brali zapomogi za nic… możecie iść na studia i aplikować do pracy w oświacie.

    0
    0
    Odpowiedz
    • oto says:
      7 lat temu

      A Pani może zrezygnować z nisko płatnej pracy w szkole.Tak to jest gdy ktoś jest wykształcony ponad swoją inteligencję

      0
      0
    • Ktos says:
      7 lat temu

      Do Pani Agnieszki:Myśli Pani że tylko nauczyciele mają skończone studia?! Kiedyś tak było….zapraszam do pracy np do banku za 1800 zł od 9 do 17….szybko by Pani wróciła fo szkoly…

      0
      0
  15. Kurdupel says:
    7 lat temu

    Kiedyś ceniłem decyzje pana burmistrza i miałem wrażenie, że zawsze z pomysłami strzela w dziesiątkę. Od momentu podjęcia decyzji o budowie basenu, zawsze strzela sobie w stopę…

    0
    0
    Odpowiedz
  16. obserwator1 says:
    7 lat temu

    Żenujące są te opinie zwolenników niepłacenia nauczycielom. Pan Burmistrz podjął słuszną decyzję. Na wynagrodzenia nauczycieli miasto dostaje subwencję oświatowa. Nic mi nie wiadomo, żeby ona miała być obniżona wskutek strajku. Tak ja nie jest obniżona gdy jakieś zajęcia się nie dobywają wskutek choroby nauczyciela. Oczywiście każdy strajk to stres, również dla osób, które nie strajkują tylko spotykają się jego skutkami. Znaczna większość społeczeństwa rozumie nauczycieli. A górnicy dostawali wynagrodzenie za strajk? I nie protestowali ci co np w warszawie nie mogli przejechać? Brawo panie Burmistrzu

    0
    0
    Odpowiedz
    • Pooo says:
      7 lat temu

      Slaby wpis!!!—

      0
      0
    • Woj says:
      7 lat temu

      Dokładnie

      0
      0
  17. Słupczanin says:
    7 lat temu

    MASAKRAAA!!!! Takie rozdawnictwo pieniędzy!!!

    0
    0
    Odpowiedz
  18. Przedsiębiorca says:
    7 lat temu

    Pyrzyk i Król za nasze pieniądze chcą złapać głosy u nauczycieli. Tak krytykują PiS a sami rozdawnictwo chcą czynić kiedy im pasuje. Niczym się nie różnicie od rządzących. Za dni strajku powinien zapłacić im ZNP tak to jest w zwyczaju. Związek pobiera składki i w takich sytuacjach są to środki do wykorzystania. Jak przedmówcy uważam, że swoje prywatne pieniądze możecie na ten cel wydać nie publiczne.

    0
    0
    Odpowiedz
  19. Słupczanka says:
    7 lat temu

    Dalece błędnym będzie takie posunięcie ze strony Władz naszego miasta. Każdy nauczyciel, który przystępował do strajku był świadom, iż za dni te nie otrzyma wynagrodzenia.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Do hejterow says:
      7 lat temu

      Nigdy nie pozwol na to, aby zawiść i zazdrosc zabila w tobie dobro…Przystępując do strajku nauczyciele liczyli się z tym, ze nie dostana wynagrodzenia i na pewno byla to trudna decyzja. Niw wiem, czy jest to niezgodne z prawem., nie znam sie, ale widze ze to prawo w naszym kraju jest nagminnie zmieniane i dostosowywane do potrzeb rzadzacych. Zastanawiam sie wiec, dla kogo jest to prawo i kogo chroni. A wy nie myslicie i tym? Nespodziewane wsparcie nauczycieli ze strony samorzadu moze ich tylko podniesc na duchu. A strajk jest wazny i sluszny. Powiem wiecej, jeszcze powinny zastrajkowac pielegniarki.

      0
      0
  20. podatnik says:
    7 lat temu

    A tym nauczycielom na L-4 też zapłacicie? Jeżeli wypłacicie strajkującym nauczycielom jakiekolwiek pieniądze z kieszeni podatnika to złamiecie prawo i liczcie się z pozwami ze strony rodziców o pokrycie kosztów jakie ponieśli w związku ze strajkiem nauczycieli. Według Waszego rozumowania to jak za komuny: „czy się stoi czy się leży kasa się należy”, nic tylko strajkować, słusznie czy nie słusznie bo i tak zapłacą. Teraz widać do jakiej opcji politycznej Wam najbliżej.

    0
    0
    Odpowiedz
  21. TakiePytanko says:
    7 lat temu

    Szkoły przedłużyły strajk do końca tygodnia… Za te 3 dni od jutra do piątku, też Pan płaci?

    0
    0
    Odpowiedz
  22. podatnik says:
    7 lat temu

    Jeszcze jedna uwaga. Na miejscu Wojewody pomniejszył bym Wam dotacje na oświatę o te środki, które wypłacicie strajkującym nauczycielom!

    0
    0
    Odpowiedz
    • Pipi says:
      7 lat temu

      18 godzin tygodniowo pracy,100 dni wolnych, płatny urlop na podratowanie zdrowia itd
      Nikt tak nie ma

      0
      0
  23. Mieszkaniec says:
    7 lat temu

    To może my mieszkańcy przestaniemy w ramach strajku płacić podatki. Czy burmistrz również w takiej sytuacji będzie się z nami solidaryzował????

    0
    0
    Odpowiedz
  24. Abc says:
    7 lat temu

    Paranoja. To moze burmistrz odda nam pieniadze ktore musimy zaplacic korepetytora bo nauczyciele nie potrafia nauczyc

    0
    0
    Odpowiedz
  25. Słupca says:
    7 lat temu

    A starosta nie zapłaci bo jest z Pisu i taka to hipokryzja bo partia mu zakazała !

    0
    0
    Odpowiedz
    • Gość says:
      7 lat temu

      Starosta na pewno zapłaci na każdą krowę! To chyba oczywiste ! Ciało pedagogiczne to strefa budżetowa a jednak tylko oni mają co roku podwyżki choć twierdzą inaczej tak samo jak inaczej są traktowani. Pieniądze za to że strajkują to tylko mogą dostać w takim kraju jak nasz!!! ŻENADA

      0
      0
    • Obserwator says:
      7 lat temu

      Jeśli tak jest , że to starosta decyduje czy za te dni strajku zapłaci to w tym momencie mogę na 100% powiedzieć , ,e ze strony burmistrza jest to taktyczne zagranie bo później powie , że oni chcieli zapłacić i byli za ale niestety starosta z innego ugrupowania politycznego wstrzymał wypłaty .

      0
      0
  26. Panicz says:
    7 lat temu

    Na miejscu nauczycieli nie wróciłbym do pracy aż do wakacji, skoro i tak płacą…

    0
    0
    Odpowiedz
  27. Robert Janus says:
    7 lat temu

    Nie rozumiem tego hejtu na nauczycieli z Waszej strony. Trwa na nich nagonka, są wręcz publicznie upokarzani przez rząd (kuriozalny program KrowaPlus i ŚwiniaPlus) a Wy się dołączacie? Ja gratuluję burmistrzowi podjęcia takiej decyzji, wyciągnięcia dłoni do tych, od których wszyscy, z Wami włącznie się odwrócili. I przypominam tym, którzy w szkole mieli kłopoty (a widzę po komentarzach, że Was sporo), iż pieniądze te idą z puli, która i tak była na oświatę przeznaczona. Burmistrz Pyrzyk (i Mariusz Król) mógł tych pieniędzy zgodnie z prawem nie dać, mógł zachować się honorowo i podjąć decyzję, jaką podjął. Jak widać, zwłaszcza po komentarzach, program ŚwiniaPlus dotyczy innych obywateli.

    0
    0
    Odpowiedz
  28. poszkodowany says:
    7 lat temu

    Tak, słuszna jest polityka PIS – dziel i rządź. Z podzielonymi łatwiej, ludzie obudźcie się. Decyzja pana Burmistrza słuszna.

    0
    0
    Odpowiedz
  29. ja says:
    7 lat temu

    Z nauczycielami jest troszkę tak jak z sędziami. Nie zadowolą wszystkich. Ja osobiście ani moje dzieci korepetycji nie braliśmy. Niektórzy widzę musza brać dla swoich dzieci. Czyli winny jest nauczyciel. Czy nauczyciel ustala program nauczania i wymiary czasowe? Wszystkie dzieci biorą korepetycje? Również nauczyciel odpowiada za wychowanie dzieci? Rodzice nic nie maja do powiedzenia/? Potem wpadają do szkoły z pretensjami do całego świata. Mój ojciec wpadał z wywiadówki do domu i miał pretensje – wyłącznie do mnie. Wyrażał nieraz swoje niezadowolenie baaaaaardzo konkretnie – paskiem.

    0
    0
    Odpowiedz
  30. :( says:
    7 lat temu

    To są jakieś jaja !!!! Nie chciałbym, żeby się okazało że dzieciaki będą w soboty w maju i czerwcu chodzić do szkoły bo jaśnie wielmożni Państwo oświatowcy mają nie zrealizowany program , albo jak to oni lubią robić ” dzieci resztę dokończcie sobie w domu” i starzy godzinami będą z dzieciakami ryli w książkach !!! Popieram ich żądania, ale nie formę w jakiej to robią. We Francji jakieś 2 miesiące temu nauczyciele też strajkowali i wymyślili, że będą wszystkim wstawiać 5 i 6 był to tzw. „strajk różowych długopisów”. Nie mówię,żeby papugować, ale wymyslić coś oryginalnego i nie krzywdzącego tak dzieciaków bo one są tu najmniej winne !!!

    0
    0
    Odpowiedz
  31. emerytka says:
    7 lat temu

    Akurat dzieci cierpią/one mają labę,że nie muszą pójść do budy. Ale jak chce się komuś dopiec to zrzuca się winę na „pokrzywdzone dzieci”. Szkoda,że się nie widzi krzywdy nauczycieli, nikt z rodziców nie zabiera pracy zawodowej do domu-nauczyciel sprawdza, poprawia , pisze świadectwa opisowe w nauczaniu zintegrowanym. Jednak widzicie tylko te 18 godzin tygodniowej pracy. A gdzie całe noce zarywane w domu? Co da „strajk różowych długopisów” jak u nas już 2 dzień strajkują i nikt nie traktuje z rządu poważnie ich postulatów. Lepiej dać 500 plus na krowy i świnie….I tu mamy paranoję…Pozdrawiam wrogów strajkujących nauczycieli i proszę przejrzyjcie na oczy…..

    0
    0
    Odpowiedz
    • :( says:
      7 lat temu

      Laba labą, ale jak to dłużej potrwa to zaległości same się nie odrobią. To, że nauczyciele pracę zabierają do domu to jest wpisane w ich zawód i nikt tu „Ameryki” nie odkrył. Nikt nikogo do niczego nie zmuszał. Zawsze można zmienić pracę.
      A to, że niektórzy rodzice pracują po 12 godzin i po pracy muszą przyjść i jeszcze tłumaczyć dzieciom zadania, które nauczyciel nie zdążył wytłumaczyć na lekcji tego też nikt nie widzi !

      0
      0
    • goro says:
      7 lat temu

      Kobieto starej daty w niepublicznych szkołach,przedszkolach pracują po 7 lub 8 godzin pracę do domu zabierają(właśnie żona to robi) i nawet nie pomyślą o strajku. Z miła chęcią zamieni się na pracę w publicznej kto chętne…

      0
      0
    • Jola says:
      7 lat temu

      Jak pracujecie 18 godzin tyg to bierzecie pracę do domu…bądźcie w szkole 8 godzin to się z wszystkim wyrobicie…

      0
      0
    • Radca says:
      7 lat temu

      Rolników można obrażać i gardzić ich pracą? Zapraszam do chlewa. Tam nie ma wolnej niedzieli i nie mówiąc o wakacjach.

      0
      0
  32. wyślij says:
    7 lat temu

    Niech mają ile chcą, ale miesiąc ich pracy powinien wynosić 165godz.tak samo jak każdego urzędnika . Wtedy będzie potrzeba mniej nauczycieli a nadwyzke godzin przeznaczyc na pomoc dzieciom w odrabianiu lekcji . Złota myśl sukcesu „Jak chcesz więcej zarabiać, to sie zwolnij”

    0
    0
    Odpowiedz
    • Obywatel says:
      7 lat temu

      Do goro! Czy Twoja żona pracuje za karę?! Myślę że z własnego wyboru! To niebywałe że codziennie zabiera pracę do domu i napewno całe noce przy niej siedzi! ( bądź poważny)Rynek jest otwarty i pracy jest sporo proponuje przekształcić się i pracować jak to robią ludzie którzy także kończyli niejedną dobrą uczelnię! Natomiast w kwestii kobiety starej daty to szkoda że rodzice nie mieli czasu Cię wychować! Może poproś żonę!

      0
      0
  33. Xxz says:
    7 lat temu

    Te świnie i krowy tez szkoly skończyły i tez teraz ryja po 168h miesiecznie, obojetnie czy ferie czy wakacje za 2tys i przyjda z pracy i jeszcze 3h lekcje z dzieciakami i pomoc w nauce.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Ktos says:
      7 lat temu

      Dokładnie…I nikt się nad nami nie lituje….

      0
      0
  34. NAUCZYCIEL says:
    7 lat temu

    SAMORZĄD ZAWSZE MOŻE DOPŁACIĆ, NIE TRZEBA BYŁO CZEKAĆ DO STRAJKU!

    0
    0
    Odpowiedz
  35. Słupca says:
    7 lat temu

    Bo starosta to co ugryzie na strajku nauczycieli odda na świniaka i krowę i kaczka ma kasę już . Każdy starosta z Pisu zbiera na prosiaka proste

    0
    0
    Odpowiedz
  36. Gość says:
    7 lat temu

    To niebywałe że wszyscy chcecie dostać po równo?! Czy tak naprawdę wszyscy żetelnie pracujecie? Śmiem wątpić. Strajk popieram bo szanuje waszą pracę ale zawsze muszą być kryteria. Pozdrawiam

    0
    0
    Odpowiedz
  37. Jan says:
    7 lat temu

    Regionalna izba obrachunkowa uważa, że niedopuszczalne jest wypłacanie wynagrodzenia za czas strajku. Wobec tego z własnej prywatnej kasy panowie to zrobicie. Powodzenia i dottzymajcie słowa panie Król, będziemy się przyglądać.

    0
    0
    Odpowiedz
  38. KKK says:
    7 lat temu

    Hahahah słupecka władza to kupa śmiechu i nic więcej …. strajk sterowany politycznie tak samo jak to wynagrodzenie przekazane z naszych pieniędzy!!! KPIIIIINAAA!!!!!

    0
    0
    Odpowiedz
  39. Emerytowana nauczycielka says:
    7 lat temu

    Należałam do ZNP i pobierano mi co miesiąc składki. Też strajkowałam, gdy pracowałam w szkole, niestety za te dni nie dostaliśmy wynagrodzenia mimo, że musieliśmy być w szkole i zapewnić dzieciom opiekę. Wtedy powiedziałam, że nigdy już nie przystąpię do strajku.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Ktos1 says:
      7 lat temu

      Dokładnie…I nikt się nad nami nie lituje….

      0
      0
  40. Frrrr says:
    7 lat temu

    Co ci nauczyciele uczą wielkie nic . Siedzą w cieplych salach wolnego maja wiele wiecej niż inne zawody odpowiedzialności prawie zero socjal bogaty jeszcze im zle taki zawód wybrali malo ludzi po studiach zasuwa przy szypie jak im zle to każdy może prace zmienić i się przebranzwowac a nie wywierać presji i odstraszyć od siebie dzieci. Kierowca przewożący ludzi musi byc czujny mieć oczy w kolo glowy na drogach bo nigdy nie wiadomo czy do domu wróci a gdy ma wypadek to zaraz wiezienie. To jest odpowiedzialność za życie ludzkie a zarabia najniższą krajową i to na nygusow z panstwowki musi robić. Chca strajkować nic im nieplacic i pokryć nam rodzicom wynajecie opiekunow do dzieci. Jakie to sie piekne zrobilo w naszym kraju jaka nastala moda na strajki. A nauczyciel to najwiekszy nygus w srod zawodów nawet jak mu kreda upadnie to każe dziecku podnieść. Zero podwyszki do nauczycieli. I wladze slupeckie niech nam kryja koszty opiekunow bo normalny rodzic nie puści dziecka teraz do szkoły z obawa o jego bezpieczenstwo jak jedna osoba zajmnie się opieka 100 dzieci. Niedługo wszyscy będą strajkowac zrobi sie w Polsce druga Francja.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Popieram nauczycieli says:
      7 lat temu

      Po błędach ortograficznych wnoszę, że Frrr tylko do szypy się nadajesz. Słownik w telefonie nie zadziałał?

      0
      0
    • Slupca says:
      7 lat temu

      Zawsze możesz iść na nauczyciela skończ 5 lat studiów kursy i dawaj jak jesteś taki mądry

      0
      0
    • Blisko wójt Kszuś says:
      7 lat temu

      Frrrr a może będziesz ambitniejszy i wykształcenie gimnazjalne rozwiniesz i sam zostaniesz nauczycielem? Albo zostań przy szypie tam będzie Ci najlepiej a na temat nauczycieli się nie wypowiadaj..

      0
      0
  41. Anonim says:
    7 lat temu

    Polecam przeczytać interpretację RIO z Krakowa w tej sprawie. Stanowisko jest jednoznaczne.

    0
    0
    Odpowiedz
  42. czytelnik says:
    7 lat temu

    Strajk nauczycieli jest słuszny. Forma jest niedopuszczalna, przekroczyli granicę przyzwoitości. Wysokość żądania tak wysokich podwyżek jest absurdem. Zakładnikami w, tym strajku są dzieci i rodzice. Dlaczego Pan Pyrzyk i Pan Król nie namawiali nauczycieli do strajku, kiedy rządziła Platforma Obywatelska i PSL. To za ich rządów waloryzacja była zamrożona, a o podwyżkach nie było mowy, bo Pan Broniarz sam mówił, że rząd pieniędzy nie ma. Za to karuzela Vatowska się kręciła. Przypomnę 750 cystern dziennie z lewym paliwem wjeżdżało do Polski bez Vat i akcyzy. Dzisiaj widać dokładnie, że jest to protest polityczny. A Panowie z opozycji to hipokryci.
    Przez osiem lat nic nie zrobili w tej sprawie, a dzisiaj mówią, że stoją murem za nauczycielami. Koń by się uśmiał. Widać w Słupcy jakich mamy nauczycieli i do jakiego związku należą. Sam przewodniczący powiedział, że możecie nie dać promocji uczniom. Ale dla Pana Broniarza to nie jest uderzenie w dzieci. Niestety nauczyciele stracili zaufanie społeczeństwa, autorytet w społeczeństwie i to nie przez zarobki, ale przez swoje zachowanie. Spotykanie się z uczniami na piwko. Palenie z uczniami papierosków. Pijactwo na imprezach, mówienie sobie na Ty, podrywanie uczennic/uczniów. Kiedyś to było nie do pomyślenia.
    Jeżeli jest tak źle w oświacie to zapraszam do pracy na Kasie w markecie. ZNP to większość komunistów, przywrócić niedziele handlowe i do pracy za 1800zł. Wigilia i inne Święta do godziny 16, 17 w pracy. Tony towaru przerzucić i zobaczymy jak szybko wrócicie do szkoły.
    Kowalski jak chce podwyżkę to musi ostro pracować i się wykazać i może dostanie. A w szkolnictwie poziom nauczania coraz gorszy to za co te podwyżki?? Bo chyba nie za wyniki?
    Pozdrawiam wszystkich nauczycieli szczególnie z ZNP bo oni już całkowicie rozum stracili. Przepraszam zapomniałem, żę to komuniści, więc czy się siedzi czy leży to się należy. Pozdrawiam. Czytelnik.

    0
    0
    Odpowiedz
  43. mieszkaniec powiatu slupeckiego says:
    7 lat temu

    Obserwator 1 – niestety ale subwencja oswiatowa przychodzi ale jest ona nie tylko na pensje ,i z tego co sie orientuje to kazda gmina i miasto slupca napewno tez doklada do subwencji bo są one niestety za niskie ,żeby sfinansowac wydatki na oswiatę.

    0
    0
    Odpowiedz
    • obserwator1 says:
      7 lat temu

      Takie jest założenie subwencji. Budynki i administrację ma utrzymać gmina. Wiemy, że nie wystarcza.

      0
      0
  44. Xy says:
    7 lat temu

    Do Ewa na szacunek trzeba sobie zasłużyć ani tytuł magistra, profesora czy żaden inny tego nie gwarantuje.

    0
    0
    Odpowiedz
  45. wyślij says:
    7 lat temu

    Każdy ma prawo wyrażać swoje niezadowolenie, ale nie kosztem dzieciaków.Zapraszam do Warszawy manifestowac przed Sejmem, ale ciężko jest poderwać swoje 4-litery za biurek z cieplych lekcyjnych sal

    0
    0
    Odpowiedz
  46. Ktos says:
    7 lat temu

    Za malo kasy to do Niemiec na ogórki latem.

    0
    0
    Odpowiedz
  47. Polak mały says:
    7 lat temu

    PANIE BURMISTRZU ŁASKAWY -Zgodnie z wykładnią art. 23 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o rozwiązywaniu sporów zbiorowych „udział pracownika w strajku zorganizowanym zgodnie z przepisami przywołanej ustawy nie stanowi naruszenia obowiązków pracowniczych, a w okresie strajku (…) pracownik zachowuje prawo do świadczenia z ubezpieczenia społecznego oraz uprawnienia ze stosunku pracy , z wyjątkiem prawa do wynagrodzenia”

    0
    0
    Odpowiedz
  48. PISOR says:
    7 lat temu

    Panowie Pyrzyk i Król płacić możecie nauczycielom z własnych pieniędzy a nie publicznych widać że prowadzicie nieustannie kampanie wyborczą . Czas skończyć w Waszymi PSL owskimi rządami

    0
    0
    Odpowiedz
    • Gość says:
      7 lat temu

      Do pisior! Cały czas idą pieniądze publiczne na rozdawnictwo Twojej ciemnej partii i jakoś Ci to nie przeszkadza?! Ciemnota.

      0
      0
    • Krzysiek says:
      7 lat temu

      Ty Pisior na krowy i świnki odkładaj się dołożysz !

      0
      0
  49. PIS says:
    7 lat temu

    Panowie Pyrzyk i Król płacić możecie nauczycielom z własnych pieniędzy a nie publicznych widać że prowadzicie nieustannie kampanie wyborczą . Czas skończyć w Waszymi PSL owskimi rządami

    0
    0
    Odpowiedz
    • road says:
      7 lat temu

      Gosciu ciemno to jest u Ciebie w glowie….Mowisz ze Rzad stosuje rozdawnictwo…Rozdawnictwo a raczej rozkradanie Majatku Narodowego mialo miejsce w latach 90-tych. Zapewne tamto nazywasz prywatyzacja. Nie mozecie scierpiec ze „masy” zostaly zauwazone przez ten Rzad. Tak wysokie rzadania placowe nauczycieli sa przykladem te arogancji.

      0
      0
  50. NIE POPIERAM STRAJKUJĄCYCH says:
    7 lat temu

    Był rok 2004. Rozmawiałem z koleżanką, która już wtedy była nauczycielem w słupeckiej „trójce”. W trakcie rozmowy wyszło, że nie ma pojęcia, kto jest Prezydentem Polski. Do dzisiaj ten nauczyciel pracuje w tejże szkole. Pamiętam też w słupeckiej „trójce” plakat dotyczący jakiegoś konkursu. Na plakacie było napisane „wziąść”. Plakat był sporządzony przez nauczycielkę. Obok plakatu przechodzili inni nauczyciele, w tym poloniści. Wszyscy jakby się zgadzali z tym „wziąść”. Pamiętam koleżankę, która studiując polonistykę nie wiedziała, kiedy wybuchła I, jak i II wojna światowa. Jej brak wiedzy był przerażający. Umiejscowiła te wojny w XIX wieku. Dzisiaj uczy m.in. historii. Mógłbym mnożyć przypadki niedouczonych nauczycieli. Zdecydowana większość polskich nauczycieli to miernoty. Wyjątki się zdarzają, ale jakżeż ich niestety mało. Nie popieram strajku nauczycieli. W większości odwalają lipę. Opieprzają się i są wiecznie zmęczeni. Narzekają na dzieci, traktują dzieci, jak zło konieczne. Czy wraz z ewentualną podwyżką uzupełniają braki w posiadanej wiedzy? Czy zmienią podejście do ucznia? Czy naprawdę mają tak źle finansowo, że niektórzy muszą pracować na dwa pełne etaty w dwóch różnych szkołach? Mają takie układy, że ułożenie „pod nich” planu nie jest problemem. Potem jeszcze korepetycje. Jak taki nauczyciel ma nie być zmęczony? Czy jego nauczanie jest efektywne? Dlaczego tak trudno po publicznej szkole posługiwać się w sposób naprawdę komunikatywny jezykiem obcym? Zapytałem kiedyś syna, z jakim akcentem uczył języka angielskiego nauczyciel w słupeckiej szkole średniej. Okazało się, że z żadnym. Ale jakie pojęcie o akcencie mógł mieć nauczyciel, który był po bibliotekoznawstwie i zrobił angielski na „czymś” dwuletnim? W całym tym strajku nie chodzi o poprawę sytuacji ucznia poprzez zmianę systemu oświaty. Związkowcy nie odnoszą się w swoich postulatach do poprawy systemu. Ich cel to podwyżki. Tylko i wyłącznie. Załóżmy, że dostaną te podwyżki. Czy będą kontynuować strajk w celu poprawienia sytuacji polskiego ucznia? NIE.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Nauczycielka says:
      7 lat temu

      Pan to taki wszechwiedzący krytykant,który ocenia nauczycieli na podstawie jednostkowych przykładów. Od każdej reguły są wyjątki.Z pana wypowiedzi wynika,że przynajmniej pośrednio miał ,albo ma pan związek z oświatą.Jak się pan uchował w tym świecie ,według pana ,pełnym leni,hipokrytów i nieuków?Myślę,że wielu nauczycieli ,o których pan pisze,o ile nie wszyscy,to pańscy koledzy,znajomi,może przyjaciele.Z”żadnym „akcentem uczyć języka to jest wyczyn ,godny takiego odbiorcy ,jakim pan jest.Szkoda mi pańskiego syna. Chłopiec,mając taki wzorzec,musi mieć wiele silnej woli,aby odróżnić zło od dobra,które chce mu pan wpoić.Załóżmy,że nauczyciele,mimo że dostaną podwyżki,będą kontynuować strajk.Czy zwróci im pan honor?Nie.Czy napisze pan komentarz pełen jadu?Tak.

      0
      0
    • NIE POPIERAM STRAJKUJĄCYCH says:
      7 lat temu

      Nauczycielka, mój syn to dzisiaj dorosły facet po filologii angielskiej. Jeżeli mówił, że nauczyciel uczył bez akcentu, to widocznie tak było. Ja stwierdziłem fakty. Wiesz co to fakt Nauczycielko? Swój wywód na temat wzorców z mojej strony świadczy tylko o tym, że jesteś jedną z nauczycielskich miernot, których w polskiej szkole aż nadto. W kwestii reguł i wyjątków… Regułą jest to, że jesteście beznadziejni, jeśli chodzi o efektywność nauczania. Wyjątkiem są nieliczni, o których można powiedzieć, że to nauczyciele, o jakich można tylko marzyć. Nie da się zwrócić honoru nauczycielom, którzy przystąpili do strajku w czasie egzaminów. Pozbawili się sami honoru.

      0
      0
    • qqnamuniu says:
      7 lat temu

      Panie ” Nie popieram strajkujących”-nie spełniłeś się ” historycznie” grafomańska, zakolczykowana miernoto…?;)
      Dla Ciebie nawet próg szkoły którą tak obśmiewasz był za wysoki.
      Ujawnisz nam swoją obecną profesję? Nie ujawnisz bo nie masz żadnej…

      0
      0
    • NIE POPIERAM STRAJKUJĄCYCH says:
      7 lat temu

      qqnamuniu… Przewidziałem, że pisiory będą rozdawać na lewo i prawo za siedzenie na dupie i rozmnażanie się i poszedłem w tym kierunku. Do tego kupiłem 50 krów i 100 świń. I co mi zrobisz? Będę żył na koszt podatnika. Czemu ja mam pracować? Niech inni pracują na mnie.

      0
      0
  51. Anna says:
    7 lat temu

    To jest jakas komedia ze strony naszych wladz.Jeśli tak będzie porusze niebo i ziemię…Lacznie z mediami…ja mie mam z kim dzieci zostawic płacę za opiekę a nygusy maja zaplacone za czas strajku. Burmistrz i misto nie ma swoich pieniędzy….to sa pieniadze nasze…moje…. Beda musieli sie wytłumaczyć na piśmie z tych wlasnych uchwał.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Antypis says:
      7 lat temu

      A rząd ma swoje pieniądze, że rozdaje na lewo i prawo?

      0
      0
  52. xxx says:
    7 lat temu

    Pan Król niby tak popiera strajk nauczycieli , a jego dziecko w przedszkolu ??? Nie mógł Pan wziąć dziecka do pracy ??? albo iść na opiekę ??? A może teraz powinni zastrajkować rodzice i jutro posłać wszystkie dzieci do szkół i przedszkoli

    0
    0
    Odpowiedz
    • Emerytowana nauczycielka says:
      7 lat temu

      Zgadzam się z panią xxx, teraz powinni strajkować rodzice i dzieci i posłać swoje pociechy do szkoły. Pan Broniarz powiedział dziś, że to złamanie prawa, bo podczas egzaminu gimnazjalnego nie było nauczycieli z danej szkoły, ale to co on i nauczyciele zafundowali gimnazjalistom, ósmoklasistom, to dopiero jest bezprawie. CZEMU TE DZIECI SĄ WINNE ??? A kiedy będziecie Państwo realizować program z uczniami ??? Chyba podczas wakacji.

      0
      0
  53. tylko ja says:
    7 lat temu

    Pan burmistrz zrobi wszystko byle przeciwko PiS

    0
    0
    Odpowiedz
  54. Matka says:
    7 lat temu

    Zgodnie z ustawą o rozwiązywaniu sporów zbiorowych udział pracownika w strajku zorganizowanym zgodnie z przepisami ustawy nie stanowi naruszenia obowiązków pracowniczych, a w okresie strajku zorganizowanego zgodnie z przepisami przywołanej ustawy pracownik zachowuje prawo do świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz uprawnień ze stosunku pracy, z wyjątkiem prawa do wynagrodzenia. – Zacytowany przepis jednoznacznie przesądza, że nie jest dopuszczalna wypłata wynagrodzenia za czas strajku tym pracownikom, którzy uczestniczyli w akcji strajkowej.
    Tym samym działania polegające na wypłacie wynagrodzenia za czas strajku pracownikom uczestniczącym w strajku lub też zamierzające do obejścia przepisu, który nie przewiduje prawa do wynagrodzenia za czas strajku, należałoby uznać za działania niezgodne z prawem..RADZĘ SIE ZASTANOWIĆ ZANIM SZANOWNA WŁADZA ZECHCE WYPŁACIĆ ZA PRACĘ KTÓREJ NIE BYŁO !!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
    Odpowiedz
  55. mieszkaniec says:
    7 lat temu

    Teraz widzicie kto miał rację przed wyborami odradzając głosowania na PSL, pokazali prawdziwe oblicze już nie raz i jeszcze pokarzą!To jest organizacja przesiąknięta nepotyzmem, kolesiostwem i kumoterstwem, to widać patrząc na te struktury, którymi rządzili i rządzą.

    0
    0
    Odpowiedz
  56. rodzic says:
    7 lat temu

    Docelowo, nauczyciele powinni zarabiać znacznie więcej. Ale nie ci co dzisiaj strajkują, ale młodzi, świetnie wykształceni i doskonale zmotywowani. Przez 30 lat ta branża była niedoinwestowana i przyciągała ludzi, których możliwości intelektualne uniemożliwiały im pracę za lepszą stawkę. Nie jest to ich wina, że nie zdają sobie sprawy z własnych ograniczeń, ale przyznanie im nawet 5000 podwyżki nie pokona ich barier. Sama motywacja nie wystarczy.

    0
    0
    Odpowiedz
  57. veritas24 says:
    7 lat temu

    Każdy mądry i sprawiedliwy Polak wie ,że strajk ZNP to polityczna ustawka totalnej opozycji skupionej w KE.Dziwię się ,że tak wielu nauczycieli dało się wmanipulować w tą polityczną awanturę.Bardzo źle to świadczy o ich inteligencji,moralności i etyce.

    0
    0
    Odpowiedz
  58. Dede3 says:
    7 lat temu

    Leśnym Dziadkom z ZNP wyjdzie bokiem ustawka z Koalicją Europejską! Kochani Polacy, w ramach zemsty za wykorzystanie dzieci jako tarcz w walce politycznej, w maju cała Polska glosuje ma PiS.

    0
    0
    Odpowiedz
  59. Wojtek says:
    7 lat temu

    Co powiecie na protest rodziców i uczniów pod siedzibą główną ZNP? Byłby to protest przeciwko nieodpowiedzialnej i nieetcznej postawie nauczycieli podczas trwających właśnie egzaminów. Ogromna liczba rodziców i uczniów jest zbulwersowana postawą nauczycieli i w ten pokojowy sposób mogliby pokazać swój sprzeciw. Społeczeństwo musi wyraźnie powiedzieć STOP tak nieodpowiedzialnemu zachowaniu. Jest przecież coś takiego jak etyka zawodowa, która nie dopuszcza takich sytuacji. Jeśli nie pokażemy co o tym myślimy, to nastepnym razem chirurdzy zaczną odchodzić od łóżek podczas operacji, a strażacy odstąpią od gaszenia pożarów. Ludzie, muszą być jakieś granice tego szaleństwa! Kasa przecież nie może decydować o wszystkim. Społeczeństwo nie może być zakładnikiem strajkujących a tym bardziej dzieci jak ma to miejsce podczas strajku nauczycieli. Skoro ZNP reprezentuje środowisko nauczycieli, to musi też przyjmować zażalenia rozgniewanych rodziców i uczniów. Co powiecie na protest przeciwko nieodpowiedzialnej postawie nauczycieli, pod siedzibą ZNP w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, Powiśle (niedaleko bulwarów) czwartek i piątek od godz 16?. Protest społeczny, apolityczny, w służbie ochrony praw obywatelskich. Zróbmy to w słusznej sprawie, żeby obywatele już nigdy więcej nie byli zakladnikami strajkujacych.

    0
    0
    Odpowiedz
  60. Zobaczycie says:
    7 lat temu

    Broniarz jest dogadany z „kochanym panem Grzegorzem ” i jak nie wygra wyborów na szefa ZNP to za to ze zagrał va bank przeciw władzy od PO dostanie biorące miejsce w wyborach do sejmu na jesieni

    0
    0
    Odpowiedz
  61. ojciec ucznia says:
    7 lat temu

    Ja rozumiem, że podczas szkolnych ferii wielkanocnych nauczyciele nie zawieszą akcji protestacyjnej i za ten czas, kiedy będą strajkować, ale zajęć w szkole nie będzie z powodu ferii, również nie otrzymają kasy. Oczywistym jest również to, że podczas wakacji nauczyciele również będą strajkować bez wynagrodzenia. No bo jakże to tak: strajkować w czasie nauki, a nie strajkować podczas ferii lub wakacji?!

    0
    0
    Odpowiedz
  62. ~kanclerz H. says:
    7 lat temu

    ZNP = PO = SLD = Komuna = do wapna.

    0
    0
    Odpowiedz
  63. Pilny uczeń says:
    7 lat temu

    Niesiołowski, Róża Thun von cośtam, Michnik, Bolek, Miller, Cimoszewicz, Bul, Petru, Rzepliński, Boni, Schetyna, Kwaśniewski, Tusk, Pawlak, Czarzasty, Giertych, Urban, Broniarz, Kijowski, Mazguła, Balcerowicz………………ich wszystkich wyuczyli polscy nauczyciele

    0
    0
    Odpowiedz
    • Etyiohdvjudhiye4792rfk8ehifnxdjfyj says:
      7 lat temu

      Nie byłeś taki pilny jako uczeń. Pominąłeś Dudę, Kaczyńskiego, Morawieckiego, Szydło, Macierewicza, Błaszczaka i innych pisowskich cymbalistów.

      0
      0
  64. kkkkkk says:
    7 lat temu

    zmiencie zawod jak to robi milion polakow a kasa bydzie

    0
    0
    Odpowiedz
  65. Czy dzieci będą dyskryminowane przez nauczycieli??? says:
    7 lat temu

    Czy dzieci, które na zakończenie roku szkolnego nie przyniosą kwiatów, a rodzice odmówią składki, będą w przyszłości dyskryminowane???

    0
    0
    Odpowiedz
  66. Anonim says:
    7 lat temu

    Korepetycje? Za to się płaci! 400 za godzinę… lekcyjną… bez podatku… A jak nie to dzieciak może zupełnie przypadkowo, mieć niewystarczającą do promocji wiedzę. Istotnie, WOS w pigułce.

    0
    0
    Odpowiedz
  67. Do hejterow says:
    7 lat temu

    Nigdy nie pozwol na to, aby zawiść i zazdrosc zabila w tobie dobro…Przystępując do strajku nauczyciele liczyli się z tym, ze nie dostana wynagrodzenia i na pewno byla to trudna decyzja. Niw wiem, czy jest to niezgodne z prawem., nie znam sie, ale widze ze to prawo w naszym kraju jest nagminnie zmieniane i dostosowywane do potrzeb rzadzacych. Zastanawiam sie wiec, dla kogo jest to prawo i kogo chroni. A wy nie myslicie i tym? Nespodziewane wsparcie nauczycieli ze strony samorzadu moze ich tylko podniesc na duchu. A strajk jest wazny i sluszny. Powiem wiecej, jeszcze powinny zastrajkowac pielegniarki.

    0
    0
    Odpowiedz
  68. Rodzic says:
    7 lat temu

    To co napiszę, to nie jest żaden hejt. Jestem jednym z rodziców tegorocznego ósmoklasisty, przypominają mi się słowa i polityków opozycji, a przede wszystkim nauczycieli, jak to rząd swoją beznadziejną reformą krzywdzi tych uczniów. Takie pytanie mi się nasuwa… Co zrobiliście nauczyciele w ostatnim tygodniu przed egzaminami naszym dzieciom? Zamiast powtarzać i pomagać im swoim doświadczeniem, dołożyliście im dodatkowego stresu. Myślę, że ktoś nieźle przykłada ręce do tego, żeby Ci, którzy teraz są przy „sterach władzy”, zostali tam, o zgrozo, na kolejną kadencję. Śmieszne jest to, że w kraju takim jak Polska nie można mieć innej opcji wyborów, jak między tymi a tamtymi.

    0
    0
    Odpowiedz
  69. Rozgoryczona says:
    7 lat temu

    Postawa nauczycieli to paranoja… Myślą ze tylko oni wykształceni i cały świat kręci się tylko wokół nich. Owszem są nauczyciele z powołania, ale są też tacy co rękawów sobie nie wyrywają. Nie czarujmy sie. Znam nauczycieli którzy wypowiadają się ze lepsza praca trafić się nie mogła więc i są tacy…Ja sama jestem po studiach dyplomowych ekonomicznych i pracuje w budżetówce od 10 lat za 2.400 zł po 8h dziennie. co roku w ferie i wakcje płace duże pieniądze żeby dzieci miały opiekę… A teraz po świetach muszę iśc do pracy 23.04 a szkoła co??? MA WOLNE…W imię czego? Naprawdę nie przesadzajcie… Z ręką na sercu zastanawiam sie czy nie zrobic przygotowania nauczycielskiego i się przebranżowić. Jak to mówią pracę można zawsze zmienić.Nic na siłę.

    0
    0
    Odpowiedz
    • nauczycielka says:
      7 lat temu

      Zmieniaj, zmieniaj jeszcze dostaniesz ze szkoły dofinansowanie na studia podyplomowe. Tak źle jest w szkole? Sama z takiej formy korzystałam.

      0
      0
  70. Kajto says:
    7 lat temu

    Jako rodzic maturzysty czekam tylko czy odbędą się matury. Jeśli nie – dyrektor z ekonomika i nauczyciele nie wypłacą się. Idę po odszkodowanie które na pewno otrzymam a ze mną już wiem że pójdzie sporo rodziców (skoro za zanieczyszczenia i smog płacili). Radzę sobie dobrze przemyśleć drodzy pedagodzy.

    0
    0
    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ogłoszenia promowane > dodaj <

sprzedam węgiel

przez slupca.pl
2026-01-08
0
0

Monitoring sprzedaż – montaż

Monitoring sprzedaż – montaż

przez slupca.pl
2026-01-07
0
0

REKLAMA

Kurier Słupecki

kurier słupecki
REKLAMA

Komentarze

  • Obiektywny - Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich
  • Gostek - Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich
  • Jan - Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich
  • Anonim - Większe pensje włodarzy. Ale nie wszystkich
  • radny - Fundacja nagłośniła sprawę z gminy Strzałkowo. Tak zareagował urząd
  • Obiektywny - Fundacja nagłośniła sprawę z gminy Strzałkowo. Tak zareagował urząd
  • Animals - Fundacja nagłośniła sprawę z gminy Strzałkowo. Tak zareagował urząd
  • Autostopowicz - Niepotrzebny przystanek? „Nikt z tego nie korzysta”
  • Anonim - Niepotrzebny przystanek? „Nikt z tego nie korzysta”
  • Obiektywny - Złote Strzałki podzieliły radnych. Wyniki głosowania zaskakują
REKLAMA
Następny
Egzaminy gimnazjalistów odbędą się

Egzaminy gimnazjalistów odbędą się

  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Witaj!

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasła? Zarejestruj

Utwórz nowe konto!

Uzupełnij formularz, aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane Zaloguj

Odzyskaj hasło

Proszę podać nazwę użytkownika lub email, aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki