Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na reklamowanie w sposób odbiegający od schematów sprzed dekady. Ulotki, foldery, katalogi, czy broszury to dzisiaj za mało – aby zwiększyć zyski firmy i poprawić sprzedaż jej usług lub produktów, przedsiębiorstwa stawiają na nowoczesne formy promocji. Decydują się między innymi na wręczanie klientom wody promocyjnej.
Pozytywny wizerunek marki
Wręczając wodę butelkowaną klientom, można poprawić wizerunek marki w sposób nienachalny i subtelny. Promotional water bottles są prezentem, który sprawdza się o każdej porze roku. Latem pozwala ugasić pragnienie, a zimą jest wykorzystywana jako napój wręczany uczestnikom konferencji i innych eventów.
Woda promocyjna jest oznakowana logo przedsiębiorstwa, które ją sponsoruje. Logo znajduje się na etykiecie, dzięki czemu jest dobrze widoczne i zapamiętywalne. Ponadto woda jest produktem, który dociera do szerokiego grona osób – większość klientów wypije otrzymany napój, dzięki czemu znak marki zostanie zapamiętany przez wiele osób. Dodatkowo wizerunek ten będzie pozytywny, gdyż prezent w postaci wody będzie o wiele przyjemniejszy dla odbiorów niż ulotka, folder czy broszura.
Gdzie można wręczać wodę promocyjną?
Atutem wody promocyjnej jest możliwość wręczania jej praktycznie podczas każdego eventu. Woda butelkowana sprawdza się zarówno podczas imprez sportowych, rodzinnych, dla dzieci, jak i w czasie konferencji oraz szkoleń. Ponadto wodę można wręczać klientom, którzy dokonują zakupów w sklepie w danym dniu – taka forma promocji przyniesie doskonałe efekty zwłaszcza w letnie, upalne dni, gdy klienci przychodzą do sklepu zmęczeni i spragnieni.
Podczas imprez różnego typu woda może być wręczana na stoisku przedsiębiorstwa, ustawiana na stołach konferencyjnych bądź dostępna bezpłatnie w barach z przekąskami dla uczestników wydarzenia. Dodatkowo każdy gość targów, konferencji lub innego eventu może otrzymać butelkę z wodą mineralną na zakończenie imprezy.
Jak zamówić wodę promocyjną?
Przedsiębiorstwo może zamówić wodę promocyjną w firmie, która zajmuje się produkcją napojów reklamowych – firma nie musi zamawiać jej w rozlewniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu, na etykiecie napoju znajduje się wyłącznie logo marki, która chce się wypromować. Brak innego logo czy nazwy producenta zwiększa siłę przekazu reklamowego. Etykieta jednoznacznie wskazuje na promującą się markę, co sprawia, że konsument ma pewność, jaka firma sponsoruje wodę butelkowaną dla uczestników eventu lub klientów.