• O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
piątek, 27 lutego 2026 01:23
slupca.pl
dodaj ogłoszenie drobne
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Logowanie
  • Zarejestruj
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
slupca.pl
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Home Wokół nas

PiS wygrywa w powiecie

przez Red
2019-05-27
w Wokół nas
0 0
A A
75
PiS wygrywa w powiecie
4k
OBEJ.
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

Według danych uzyskanych z Państwowej Komisji Wyborczej niedzielne wybory do Parlamentu Europejskiego, podobnie jak w całym kraju, w powiecie słupeckim wygrało Prawo i Sprawiedliwość. Partia rządząca uzyskała 9664 głosów (52,90%). Druga z kolei Koalicja Europejska – 5743 głosy (31,44%). Wiosna Roberta Biedronia – 1036 głosów (5,67%). Kukiz ’15 – 763 (4,18%). Konfederacja – 723 (3,96%). Lewica Razem – 340 (1,86%).
Najlepszy indywidualny wynik w naszym powiecie uzyskał Zdzisław Krasnodębski (PiS) – 3516 głosów, na drugim miejscu uplasowała się Ewa Kopacz (KE) – 2891, dalej Joanna Lichocka (PiS) – 2046, Andżelika Możdżanowska (PiS) – 1467, Andrzej Grzyb (KE) – 1068 i Leszek Miller (KE) – 1017.

REKLAMA
REKLAMA

Zobacz także

Przekazali jednostkom sprzęt
Wokół nas

Przekazali jednostkom sprzęt

2026-02-25
149
Ukraińska flaga na budynku starostwa
Wokół nas

Ukraińska flaga na budynku starostwa

2026-02-24
1.1k

W te dni szczególnie uważaj na drodze

przez slupca.pl
2026-02-26
0
1.2k
Nadzór budowlany wydał decyzję ws. kościoła

Ciekawą analizę dotyczącą zdarzeń na drogach naszego powiatu przedstawiła słupecka komenda policji. W zeszłym roku na drogach naszego powiatu doszło...

Więcej...Details

MIG i Bagrol na powitanie lata

przez slupca.pl
2026-02-26
0
460
MIG i Bagrol na powitanie lata

Znamy gwiazdy tegorocznego Powitania Lata z Gminą Słupca. Wystąpi zespół MIG. - Porwie publiczność swoimi największymi hitami i rozgrzeje atmosferę...

Więcej...Details

Przekazali jednostkom sprzęt

przez Dorota Rosadowska
2026-02-25
0
149
Przekazali jednostkom sprzęt

19 lutego roku Burmistrz Gminy Zagórów Roman Kulterman przekazał sprzęt do działań ratowniczo gaśniczych oraz działań w sytuacjach kryzysowych jednostkom...

Więcej...Details

Comments 75

  1. Mieszkaniec Powiatu says:
    7 lat temu

    Widać że nawet rozdawnictwo spodobało się teraz na wsi! Czego się nie robi dla kasy. ŻENADA

    0
    0
    Odpowiedz
    • asdasd says:
      7 lat temu

      Może przez to rozdawnictwo Tusk albo Schetyna zje mniejszą porcje Ośmiorniczek kolego …To Realna Pomoc i Inwestycja w Rodziny z dziećmi a nie rozdawnictwo … Rozdawnictwo to było jak sprzedali Kopalnie albo Elektrownie !!! Sobie porozdawali procenciki i odprawy

      0
      0
    • Aga says:
      7 lat temu

      To nie jest żadne rozdawnictwo. Dodatek na dzieci dawno wypłacany jest w krajach Europy zachodniej a nam próbuje się wmówić że to rozdawnictwo. W Niemczech zasiłek wynosi ok 200euro. Dla uzyskania tego zasilku dużo osób wyjeżdżali z kraju. Wprowadzenie m.in. 500+ ma zbawienny wpływ na likwidację ubóstwa , godne życie rodzin ale przede wszystkim na rozbudzanie gospodarki. I tak długo można jeszcze wymieniać zalety…

      0
      0
    • Dworus z Sierakowa says:
      7 lat temu

      Znam wielu którzy głosowali na PO a gdy PiS wprowadził 500+ to pierwsi polecieli do GOPS, MOPS po pieniądze, więc nie narzekaj Mieszkańcu Powiatu tylko spójrz prawdzie w oczy.

      0
      0
    • Ef says:
      7 lat temu

      Dworus jak się należy to się bierze nieroby powinni nie brać bo żerują na pracujących. Naklepią dzieciaków i żyją na koszt państwa. Powinni zlikwidować te 500+i nie było by sporu. A teraz kilka słów do asdasd jak ci żal tak bardzo tych ośmiorniczek to idź do Biedry są tańsze jak pietruszka

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      asdasd, 800 tys. zł od ministerstwa na dworek prezesa Orlenu Daniela Obajtka. Ośmiorniczki nie kosztowały 800 tys. Obajtek to tylko jeden drobny przykład. W ramach realnej pomocy należało zafundować remont dworku należącego do Obajtka?

      0
      0
  2. siara says:
    7 lat temu

    No i cały misterny plan w …!

    0
    0
    Odpowiedz
    • Jan says:
      7 lat temu

      Czasy PSL się kończą i w Słupcy też się kończą.

      0
      0
    • Mieszkaniec Powiatu says:
      7 lat temu

      Sobie to rozdawali premię pod stołem! Szkoda że moje podatki idą akurat na Twoją rodzinę! Jeżeli sądzisz że PiS to partia europejska która także w swoim obozie ma komunistów to widać gołym okiem kto głosował na tą ciemnotę!!!

      0
      0
    • Max says:
      7 lat temu

      Do Aga. A wiesz może ile na dziecko jest wypłacane w bardzo bogatym UK? Zorientuj się, a nie tylko Niemcy. Jak będziemy tak bogaci to możemy tak szastać kasą. Ja wychowałem swoje dzieci bez pomocy państwa. Teraz młodzi za tą kasę fundują sobie weekendy w SPA, a dzieci podrzucają dziadkom. Dlaczego ja mam za to płacić? Chcecie się bawić do roboty. Jak jeden etat za mało, to dwa. W życiu do tej pory nic nie było za darmo.

      0
      0
  3. Xd says:
    7 lat temu

    Demokracja kończy sie kiedy lód został przekupiony własnymi pieniędzmi , Polska przegrała, korupcja polityczna góra , jak powiedział pewnien marszałek , Polska to piękny kraj tylko naród głupi !

    0
    0
    Odpowiedz
    • limonka says:
      7 lat temu

      Chyba ty też zaliczasz się do tego narodu ???
      Skoro tak o nim źle piszesz sama sobie wystawiłaś opinię , że ty też chyba jesteś gł. – normalnie strzał w stopę brak odrobiny dojrzałości w wypowiedzi i osądach , zwykła dziecinada z twojej strony.
      Tekst na poziomie blachary.

      Po drugie kłania się ortografia !!!

      ” Lód ” ten o którym ty piszesz mamy zimą i powstaje z wody po spadku temp. poniżej 0 stopni.
      To właśnie twój poziom
      A Lud , który ty próbujesz obrażać w przeciwieństwie do ciebie to ogół ludzi jednak prezentujący jakiś poziom grubo powyżej zera pomimo różnic .
      Nie twórz śmiesznych ” wywodów naukowych ” 🙂 w temacie ” Lód-u ” i marszałka 🙂 poświęć trochę czasu
      na pracę nad ortografią 🙂 .

      0
      0
    • Popieram Starostę says:
      7 lat temu

      A ty należysz do największych oczywiście głupców -lódożerców

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      „Naród wspaniały, tylko ludzie ku**y” – Józef Piłsudski

      0
      0
  4. serw says:
    7 lat temu

    asdasd- dobrze się czujesz ? Na ile kraj zadłużyli ? Kto i kiedy te długi spłaci ?

    0
    0
    Odpowiedz
    • serw - wie serw odpowie says:
      7 lat temu

      Na ile?

      0
      0
  5. ropcio says:
    7 lat temu

    Brawo Prawo i Sprawiedliwosc idziecie w dobrym kierunku. Wasza polityka opiera sie na „duchu’ tego o co walczyli robotnicy z Gdanska , jastrzebia itd. Juz na poczatku lat 90 tych zapomniano o postulatach Solidarnosci . Gdyby robotnicy mieli wiedze wowczas jak „elity” potraktuja ich w czasie transformacji i jak roztrwonia nasza gospodarke to napewno inacze potoczylyby sie wtedy te protesty. Zenada mieszkancu powiatu to jest to ze komunisci Miller, Cimoszewicz i Belka uzyskali mandaty. Okazali sie cwansi od PO…cow. Startujac samotnie jako Sld napewno progu by nie przekroczyli. A tak sa znowu na swieczniku.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Gość says:
      7 lat temu

      ropcio! Zmień kanał w telewizji jak nie widzisz komunistów w pisie! Kaczyński obiecał 500+ na każdą krowę i cała Wieś głosowała na PiS! To takie proste żeby zrozumieć!!!

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Gość, kurdupel za chwilę obieca 500+ dla starych kawalerów i 500+ dla prawiczków po 40-tce.

      0
      0
    • Muuuuuu says:
      7 lat temu

      Może i kurdupel będzie obiecał 500+0dla byłych starostów to wtedy j. D. Schulze też zmienisz zdanie o PiS i pierwszy ustawiasz się po zapomoge..

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Muuuuuu, nie każdego można kupić. A poza tym… Przy moim wzroście o koszt rurek tytanowych nie muszę się martwić.

      0
      0
  6. Beneficjent says:
    7 lat temu

    Mądrość, roztropność, pracowitość i gospodarność…… to dobra droga. Słupki cieszą, na jesień będą lepsze, brawo powiat.

    0
    0
    Odpowiedz
  7. Aga says:
    7 lat temu

    To nie jest żadne rozdawnictwo. Dodatek na dzieci dawno wypłacany jest w krajach Europy zachodniej a nam próbuje się wmówić że to rozdawnictwo. W Niemczech zasiłek wynosi ok 200euro. Dla uzyskania tego zasilku dużo osób wyjeżdżali z kraju. Wprowadzenie m.in. 500+ ma zbawienny wpływ na likwidację ubóstwa , godne życie rodzin ale przede wszystkim na rozbudzanie gospodarki. I tak długo można jeszcze wymieniać zalety…

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Aga, zanim następnym razem powołasz się na Niemcy i ich kindergeld, to najpierw porównaj sytuację gospodarczą Niemiec i Polski. To nie my, ale Niemcy mają bardziej rozwiniętą gospodarkę. Niemcy mają 20 mln euro nadwyżki w eksporcie. Jakie są relacje naszego PKB do PKB Niemców? Zakładam, że wiesz, co to PKB. Chociaż może i nie wiesz, skoro PiS wygrało głosami ludzi niewykształconych. Mamy niecałe 50% dochodu na mieszkańca w porównaniu z Niemcami. Przy tak niekorzystnych dla nas różnicach w PKB mamy trzykrotnie wyższe świadczenie na dziecko niż Niemcy. Nie twierdzę, żeby nie pomagać ludziom, którzy naprawdę tej pomocy potrzebują, ale pomoc a rozdęty socjal to dwie różne rzeczy. Ten rozdęty socjal na nierobów bądź wypłacany ludziom, którzy zarabiają przez miesiąc tyle, ile ty nie zarobisz przez 10, doprowadzi nas do katastrofy. Dlaczego osoby, które zapie*rzają, żeby utrzymać rodzinę mają składać się na 500+ dla osób z całkowitą niezdolnością do pracy, którym ta sama niezdolność nie przeszkadza, żeby zapie*rzać u Niemca czy Szweda od poniedziałku do niedzieli po 14 godzin dziennie? DRZEWO JAK MA ZA DUŻO PASOŻYTÓW TO USYCHA. PiS nie zależy na tym, żeby pomóc ludziom. PiS zależy na nieoddaniu władzy za wszelką cenę. Cena będzie wysoka. Prędzej bądź później się o tym przekonacie.

      0
      0
  8. 3,2,1 hejt says:
    7 lat temu

    Kiełbasa przedwyborcza zrobiła swoje tylko szkoda , że nikt nie widzi tego jak ceny na sklepowych półkach rosną z dnia na dzień ale przecież 500+ czy 13 emerytura jest super sprawa . Państwo nie jest instytucją prywatna i żeby dać gdzieś musi zabrać a co za tym idzie my wszyscy na to płacimy i nie chodzi o to , że jest to źle ale to w jaki sposób i komu dają już tak .

    0
    0
    Odpowiedz
    • racja stanu says:
      7 lat temu

      Zgadzam się z 3,2,1 hejt ,dzisiejszy populistyczny PIS to taki Edward Gierek który doprowadził do katastrofy gospodarczej nasz kraj,zycie na kredyt,a ci co mają uśmiechniete gęby od ucha do ucha pełne kiełbasy wyborczej,będą płakać najszybciej i najmocniej ,bo to ich dotknie najbardziej dlaczego? nie napiszę bo nie puszczą

      0
      0
    • Do 1 2 3 hejt says:
      7 lat temu

      Jeżeli rośnie wynagrodzenie to ceny pójdą w dół? Chciałbyś napewno zarabiać 10 tys a Śląska w sklepie by była po 5 zł.

      0
      0
    • Anna-PIS says:
      7 lat temu

      można dać -a można też ukraść jak mieszkania w warszawie -akcyzę w paliwie i osmiorniczki w restauracji zresztą jak powiedziała Pani Bienkowska , za 6000 tyś to może tylko frajer pracować -sorry ,ale taki mamy klimat popieram PIS popatrz na to ,żę niezależne instytucje bardzo dobrze się wypowiadają na temat sytuacji gospodarczej w polsce , a danie ludziom więcej pieniędzy pobudza gospoddarkę -a ludzie oddają tą kasę w kupując czy inwestując w dzieci zamiast złowróżyć proponuję pracować jak wszyscy wybory demokratyczne iznów nie po myśli malkontentów z PSL-u

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Do 1 2 3 hejt, wynagrodzenie nie rośnie wprost proporcjonalnie do kosztów zapewnienia niezbędnych potrzeb życiowych. No chyba, że tym, którym się po prostu należy.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Anna-PIS, propozycję pracowania składasz wszystkim Polakom w wieku produkcyjnym czy tylko tym, którzy mają zapie*rzać na tych, którym się po prostu należy?

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Anna-PIS… A ty nie wiesz, że, ażeby komuś dać, to najpierw ktoś to musi wypracować i trzeba mu to zabrać? Podejrzewam, że jako wyborca PiS nie wiesz. W końcu to głosy niewykształconych dały zwycięstwo PiS. Pamiętam wypowiedzi moich znajomych, jak wprowadzano 500+…Jedni planowali zakup samochodu, inni remont mieszkania. Jakoś nigdy nie usłyszałem, że ktoś pośle dziecko na prywatne lekcje języka obcego.

      0
      0
    • Obserwator says:
      7 lat temu

      Fajnie jak wynagrodzenie rośnie tylko zapytam grzecznie gdzie ? Chyba na wiejskiej bo jakoś przeglądając oferty pracy widzę jaki jest standart wynagrodzeń w naszym regionie i w tutejszych firmach które i tak trzymają wynagrodzenie na podobnym poziomie żeby sobie czasami pracowników nie podbierać .

      0
      0
  9. normalny says:
    7 lat temu

    Nie rozumiem dlaczego ludzie kłócą się politykę. Każdy głosuje na kogo chce i nikomu nic do tego. Nikt nie ma prawa opluwać drugiego człowieka dlatego, że zagłosował na inną partię niż on sam. Czy ktoś kogoś prześladuje za to, że wybrał inne piwo w sklepie albo ma inny kolor samochodu? Nie wiem czemu akurat w kwestii polityki jakoś tak jest, że niektórzy na siłę szukają problemów tam gdzie ich nie ma.

    0
    0
    Odpowiedz
  10. Radek says:
    7 lat temu

    Jest bardzo żle. Dużo ludzi nie idzie do pracy bo 500 +,zaczyna się to robić normą. Pozostali pracują i oddają podatki na korupcję wyborczą. Mnie PiS nic nie dał ciężko pracuje a dziecko mam dorosłe i to ja spłacam tych polityków,którzy rozdają moje pieniądze. Warzywa bardzo drogie,paliwo nigdy tyle nie kosztowało, sądy pro partyjne a P. Zalewska dostanie ponad 20 tys. miesięcznie za nie udaną reformę oto obraz partii rządzącej.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Do Pani Szymborska says:
      7 lat temu

      Demokracja kandyduj Radku może ktoś na Ciebie zagłosuje i będziesz mógł kasować po 20 tyś. zł . na temat reformy szkolnictwa bym się nie wypowiadał na twoim miejscu bo nie masz na ten temat zielonego pojęcia

      0
      0
    • Aldona says:
      7 lat temu

      W punkt

      0
      0
    • Mietnik says:
      7 lat temu

      Brawo Radzi. Dojrzały głos Polaków

      0
      0
    • wernyhora says:
      7 lat temu

      Szymborska. ..jak reforma Zalewskiej się udała to gratuluję humoru. .dawaj do szkół…jesień będzie smutna. ..dla uczniów,nauczycieli i mam nadzieję że i dla Pisu.

      0
      0
    • Gość says:
      7 lat temu

      Popieram Radka! Jeżeli rząd chciał rozdawać ( nie swoje pieniądze) na prawo i lewo to mógł to robić ale nie kosztem innych uczciwie pracujących ludzi. Tak dobrze nam się żyje, że coraz mniej nacokolwiek nas stać! Anonim doradzać to Ty możesz ale tylko sobie! Czyżby mamusia nie miała czasu Cię wychować! Twoja wiedza jest na pewno niebywała,szkoda że tylko w okolicy trzepaka!

      0
      0
  11. Anonim says:
    7 lat temu

    Gosciu twoja wiedza o tym co pisalem jest zadna i dlatego poslugujesz sie tylko sloganami oglnie powtarzanymi przez osoby twojego pokroju. Pozdrawiam.

    0
    0
    Odpowiedz
  12. zazu says:
    7 lat temu

    Do Radek: paliwo pod koniec rządów PO-PSL było o 50 groszy droższe niż obecnie. Nieudana – to słowo piszemy łącznie.

    0
    0
    Odpowiedz
  13. XD says:
    7 lat temu

    Polska anafelbetami ekonomicznymi stoi !

    0
    0
    Odpowiedz
  14. Dociekliwy says:
    7 lat temu

    Grzmi elektorat przegranych tzw. „wykształconych”, nazywający głosujących na PiS ciemnotą, ludźmi niewykształconymi itp. Wstyd w całej rozciągłości. Do lokalnych ekonomistów i propagandzistów typu J.D.Schulze apeluję o to żeby nie generalizować świadczeniobiorców programu 500 + , bo są tacy, którzy wysyłają za te pieniądze swoje dzieci na zajęcia dodatkowe, fundują im za to wakacje, bo wcześniej nie było ich na to stać. Wstydem jest bieda, sam bym się dał pokroić, żeby mojemu dziecku niczego w życiu nie zabrakło. Krytykom rządów PiS rekomenduję wyjście do ludzi i napisanie lepszego programu na rozwój Polski. Jeszcze raz proszę o to, aby nie nazywać świadczeniobiorców nierobami czy patologią, bo to jest skrajny margines o czym piszecie.

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Dociekliwy, niedługo wszyscy będziemy przegrani. Wygrają jedynie ci, którzy nam tą przegraną zafundują. Ekonomia rzadzi się swoimi prawami. Grecy rozdawali i gdzie ich to zaprowadziło? Nie jesteśmy potęgą gospodarczą, ażeby udźwignąć pisowskie rozdawnictwo. I nie udźwigniemy. Jeżeli ja według ciebie jestem propagandzistą, bo popieram PSL, to kim są ci, którzy popierają PiS? Sugerujesz, że rządy PiS to rozwój Polski? Dlaczego więc na przyjęcie do szpitala specjalistycznego w celach diagnostycznych czas oczekiwania wynosi ponad rok? Zamiast rozdawać nierobom i niewychodzącej z łóżka przed południem patologii powinni zainwestować w ogół społeczeństwa. Kto wypracuje pieniądze na pisowskie rozdawnictwo, jak pracujący obywatele wypstrykają się z powodu tragicznej sytuacji w służbie zdrowia? Powinni też zainwestować w młodych. A oni inwestują w tych, którym najlepiej wychodzi „bzykanie”. Ale jak dziecko widzi, że mama z tatą nie pracują i całkiem dobrze żyją, to raczej w dorosłym życiu też będzie liczyło na socjal. Nie twierdzę, że każdy kto bierze 500+ jest nierobem i patologią. Jednak takich pośród świadczeniobiorców 500+ nie brakuje. Nie powinno być żadnego nawet 10+dla tych, którzy nie pracują.

      0
      0
  15. J. D. Schulze says:
    7 lat temu

    W mieście Słupca wygrała KE. W powiecie wygrały krowy i tuczniki.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Profesor Wiktor Wektor says:
      7 lat temu

      Gdzie szlachetnie urodzony Schulce przyszedł na świat i pobierał nauki na sorbonie-oxfordzie lepszy gość wykształcony obyty w świecie obracał się na salonach i wszystko wiedzący -a słownictwo buraka z Słupcy elokwentny ale tylko w klamstwie błazen i dupek tyle mogę napisać

      0
      0
    • irymcymcym says:
      7 lat temu

      W mieście Słupcy wygrała KE czyli Kutafony i Eunuchy

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      irymcymcym, lepiej być eunuchem niż pedofilem bądź obrońcą pedofili.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Poproszę o konkretny przykład mojego niby kłamstwa. Co chcesz od mojego słownictwa? Toż krowa pozostanie krową, a tucznik ( świnia ) tucznikiem. Czyżbym się przesłyszał, że Kaczyński obiecał 500+ na krowy i tuczniki? No chyba, że chodziło o kaczki i koty.
      P.s. Popracuj nad zasadami polskiej pisowni, analfabeto.

      0
      0
    • DO J.D. schmelz says:
      7 lat temu

      Pani Wiśniewska pokazał jak może wyglądać szpital powiatowy w Słupcy-szhulce ty kretynie

      0
      0
    • agata says:
      7 lat temu

      Schulce błagam tylko nie mów ,że znasz się na ekonomii-Leonardo Da Vinci z Słupcy człowiek orkiestra tęgi z Ciebie umysł okrzesany obyty w świecie bywalec na salonach co ty d….lu w tej Słupcy robisz błagam idz truć innym głupszym od siebie

      0
      0
  16. XD says:
    7 lat temu

    Pan Prezes trzymając 500 w dłoni, nie swoich, pochyla się nad Narodem Polskim i wola ” Daj glos ” ! hau hau

    0
    0
    Odpowiedz
  17. ropcio says:
    7 lat temu

    Gosciu twoja wiedza zapewne pochodzi z jakiegos kanalu i to wlasnie ona odpowiada za Twoj pozi om intelektualny.. ..brawo.brawo zmierzasz w dobrym kierunku ….a na szkole pewnie rzucales kamieniami bo zadnych faktow z naszej historii najnowszej nie czaisz.

    0
    0
    Odpowiedz
  18. wyborca says:
    7 lat temu

    Naród mądrzeje, coraz więcej zwolenników PIS i coraz większa frekwencja wyborcza. Gospodarka się rozwija jak nigdy dotąd a nieudacznicy z PO-PSL zazdroszczą i zrobią wszystko żeby to zniszczyć. Oni się po prostu na ekonomi nie znają, bo skąd mają to znać wyuczeni na doktrynie marksistowsko-leninowskiej!

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      wyborca, ten twój PiS tak się zna na ekonomii, jak ty na zasadach polskiej pisowni.

      0
      0
    • wyborca says:
      7 lat temu

      Pod „t” to tramwaj staje, naucz się pisać zaimków, Ty fachowiec od ortografii? Ty masz taki wpływ na polską pisownię jak życie seksualne mrówek na fazy księżyca!

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      wyborca, jesteś i będziesz „ty”. I nie ma w tym niczego, co byłoby niezgodne z zasadami polskiej pisowni.

      0
      0
  19. Adolf says:
    7 lat temu

    Witam wszystkich
    Czytam te wszystkie wpisy i naprawdę widać jak mamy podzielony kraj i jak „mowa nienawiści” emanuje już ze wszystkich stron.
    Rządy Pis-u się skończą to pewne, jak już wcześniej w historii skończyły się rządy największych formacji i władców.
    Chcę tylko powiedzieć, że jakakolwiek forma władzy by nie była, jest zawsze formą ucisku społeczeństwa i zawsze jakaś sfera społeczna będzie bardziej poszkodowana od innych. Pis wybrało prostą ale bardzo skuteczną formę wygrywania, zwróciło się do mas mniej wykształconych ale liczebnych bo oni mają mniej wygórowane potrzeby i ambicje, 500+ i po temacie. Patrząc długodystansowo doprowadzi to do zrujnowanie finansów państwa jak nastąpiło to w krajach zachodniej Europy. Moim zdaniem jest to popieranie stylu życia: ” nie chce mi się, bo po co i tak dostanę” więc tym którym się chce to i tak przestanie się chcieć, ta forma pomocy nie wpływa na rozwój społeczeństwa ale na jego uwstecznianie się.
    Czytając wypowiedzi J.D. Schulze to chcę powiedzieć iż jest to osoba inteligentna i patrząc na zainteresowanie życiem politycznym to bardzo chciała by ta osoba dostać się do tzw.”korytka”
    Pozdrawiam

    0
    0
    Odpowiedz
    • Gabi says:
      7 lat temu

      Schulce to raczej osoba ktora utracila „koryto” i nie moze sie z tym pogodzic Tak jak wsrod beneficjentow 500+ jest patologia tak i jest wsrod tzw wyksztslconych.Szulce jest wlasnie tego przykladem

      0
      0
    • qqnamuniu says:
      7 lat temu

      A którą z wypowiedzì DJS-a Adolf uważa za inteligentną??

      0
      0
  20. Jan says:
    7 lat temu

    Na Pisiorów nie głosuję ale rozumiem dlaczego wygrywają kolejne wybory. Otóż dlatego, że wielu z nas ma jednocześnie dość Psl-czyków i ich NEPOTYZMU, dość PO-wskiego nieudacznictwa i kombinatorstwa, dość kłamczuchów, którzy obeicali 3×15, likwidacje senatu, uproszczenie podatków itd. Przecież rząd Po-Psl nic nie zrobił z tego co obiecał więc na takich ludzi mielibyśmy głosować. Nie chcę oglądać pana Grzeszczaka, Schetyny, Komorowskiego i pozostałych. Mieli swoje 5 minut i wykorzystali ale tylko z korzyścią dla siebie i kolesi. Społeczeństwu nie zaoferowano nic więc teraz mogą pomarzyć. Wystarczyło zrobić co się obiecało i byłoby ok. Więc żegnam panie Schulze i nie pozdrawiam.

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Jan, wybierasz się gdzieś? Nie będę za tobą tęsknił.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Nie twierdzę, że rząd PO-PSL zrealizował wszystkie swoje obietnice. Ale nie doprowadził budżetu do krańcowej wytrzymałości, jak robi to PiS, chociaż tego PIS nie obiecał. Tak więc na sam koniec dostaniecie pisowscy poplecznicy niespodziankę w postaci bankructwa kraju. Nieobiecywane bankructwo, bo to ma być SUPRISE. Teraz sprowadzacie deszcz, a potem będziecie biadolić, że leje. Tylko nierozgarnięci nie są w stanie pojąć, że budżet państwa nie jest z gumy.

      0
      0
  21. Dociekliwy says:
    7 lat temu

    Nie doprowadził do końca wytrzymałości, bo miało wystarczyć dla „Elity”. Dzielenie dóbr narodowych nie było mocną stroną rządu PO-PSL. Nie rozdmuchiwali budżetu, a wiek emerytalny podwyższyli, pieniądze z OFE przenieśli (wedle oficjalnej wersji), podatek VAT podnieśli, wszystko co nadawało się do prywatyzacji sprywatyzowali, z polskiego wojska zrobili wojsko ekspedycyjne, zakazali uboju rytualnego uderzając w polską branżę mięsną. I to wszystko robili wbrew temu co zapowiadali. „Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych” – Donald Tusk podczas expose w 2007 roku. Przypomnieć chciałbym jeszcze tych co są w PO a wcześniej byli w Kongresie Liberalno Demokratycznym np. naszego wybitnego europosła Janusza Lewandowskiego, który swego czasu był ministrem przekształceń w rządach Jana Krzysztofa Bieleckiego i Hanny Suchockiej. Patrząc na pseudo prywatyzację pana ministra nasuwają się najgorsze myśli przez to jakimi zyskami był mamiony polski naród. Patrząc na tamte lata i lata rządów PO-PSL kiedy to nic co państwowe się nie opłacało, a najlepszą radą była rada kandydata na urząd prezydenta RP aby „znaleźć pracę i wziąć kredyt”, patrzeć mi się już nie chce na tych ludzi. Przeciwnikom programu 500 + na polskie dzieci chciałbym przytoczyć, że na chłopski rozum lepiej pieniądze z podatków puścić jeszcze raz w obrót tutaj w Polsce niż pozwalać obracać nimi za granicą.

    0
    0
    Odpowiedz
    • brawo dociekliwy says:
      7 lat temu

      super zgadzam się w 100%

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Dociekliwy, Rząd PO-PSL zabrał część pieniędzy z OFE, ale tylko część. Skoro PiS był temu posunięciu tak bardzo przeciwny, to dlaczego teraz OFE całkowicie likwiduje? PiS obiecywał zmiany w systemie emerytalnym poprzez dobrowolność wyboru pomiędzy OFE a ZUS. I co? Likwidują OFE. Co w 2014 roku obiecał PiS? M.in. likwidację NFZ. Służba zdrowia miała być, według zapewnień Szydło, odbiurokratyzowana. Póki co NFZ ma się dobrze. Gdzie odpowiedzialność państwa za zdrowie Polaków? Jak masz ze 20 lat i nie chorujesz, to nie masz bladego pojęcia jak wygląda rzeczywistość chorego człowieka, który dostaje skierowanie do szpitala na badania diagnostyczne i słyszy, że czas oczekiwania wynosi ponad rok. PiS obiecywał przebudowanie systemu podatkowego. Jakoś tego przebudowania nie widać. A może PiS zdążył już wprowadzić tak szumnie zapowiadaną zerową stawkę VAT na ubrania dziecięce. W ogóle obiecywali niższe stawki VAT. I co? I g****. Wydłużyli urlopy macierzyńskie i wychowawcze, jak obiecywali? Gdzie te zapowiadane przez PiS nowe 1,2 mln miejsc pracy dla młodych? Owszem, miejsc pracy przybywa, ale trudno dostrzec w tym zasługę rządu PiS. Ten rząd korzysta z dobrej koniunktury gospodarczej będącej następstwem rządów koalicji PO-PSL. Poza tym wielu Polaków wyjechało za granicę, więc bezrobocie spada. Spadek bezrobocia wskutek ucieczki Polaków za granicę nie ma nic wspólnego z walką z bezrobociem przez rząd PiS.

      PiS obiecywał walkę z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom. Ustawę przyjęto, i to bardzo szybko. Według oficjalnych danych w 2016 roku cudzoziemcy ( połowa to obywatele Niemiec ) kupili 575 ha gruntów ornych i lasów. W 2015 roku ta liczba była o niemal 30 proc. niższa ( 412 ha ). Obietnicę zrealizowano, ale tylko na papierze.

      Miały być bezpłatne leki dla osób po 75 roku życia. Wszystkie leki miały być bezpłatne. I co? Kolejne g****.

      Może przypomnieć ci teorie PIS w temacie powstania i działania „systemu Tuska”? Według PiS, PO „stworzyła wielki mechanizm rozdawniczy i sama stała się jedynym dysponentem przywilejów, awansów oraz wszelkiej gratyfikacji”. Według PiS powstał „masowy system manipulacji” służący promocji Tuska i jego otoczenia. Za sferą szczególnie zaniedbaną PiS uznawało służbę zdrowia. Zwracali też uwagę na to, że rolnictwo i politykę społeczną „system Tuska” traktował jak „zasoby, z których są czerpane korzyści”. I co zrobił PiS po dojściu do władzy? Stworzyli jeszcze większy mechanizm rozdawniczy, a rządzący są pierwszymi beneficjentami tego rozdawnictwa. Nagrody i dotacje dla swoich spływają na nich bez ograniczeń, bo im się po prostu należy. Dlaczego przyznano na remont dworku należącego do Obajtka 800 tys. złotych? To tylko jeden, wcale nie najbardziej kosztowny przykład. Zarzucano Tuskowi „masowy system manipulacji”, a co robi Kaczyński i jego świta. Kupowanie głosów wyborców jest niczym innym jak manipulacją, która ma służyć Kaczyńskiemu i jego dworzanom utrzymaniu się przy władzy. Skoro Tusk według PiS zaniedbał służbę zdrowia, to co przez prawie 5 lat zrobił pisowski rząd, żeby tę sytuację poprawić? Nic. Jest jeszcze gorzej. Za Tuska na przyjęcie do szpitala w celach diagnostycznych czekałem pół roku, pod rządami PiS mam czekać ok. 14 miesięcy ( ten sam szpital, ten sam cel ). „System Tuska” czerpał niby korzyści z rolnictwa i z polityki społecznej. Kaczyński rozdając 500+ na krowy, 500+ na świnie, 500+ na dzieci robi dokładnie to, co zarzucał Tuskowi, czyli czerpie korzyści. Tylko idiota uwierzy, że temu człowiekowi chodzi o ludzi, o pomoc dla nich. Jemu chodzi o władzę, tylko i wyłącznie.

      PiS zarzucał rządowi Tuska, że doprowadził do „redukcji instytucji państwa demokratycznego” ( m.in. prokuratury, GUS, IPN, CBA ), „psucie mechanizmu i procedur demokratycznych”, „obniżenie podmiotowości Polski w środowisku międzynarodowym”. Demokracja za Tuska miała się dobrze, pozycja Polski na arenie międzynarodowej też. Wszyscy wiemy, jak PiS podciął gałęzie demokratycznego państwa i jak kompromituje Polskę w świecie.

      I nie chodzi o to, żeby w ogóle nie było 500+ na dzieci. Tyle, że takie świadczenie powinno być wypłacane rodzicom, którzy pracują, a nie tym, którzy nastawili się tylko i wyłącznie na życie na koszt podatnika. Poza tym, jak można dać 500+ europosłowi z ogromnymi dochodami, a nie dać emerytowi z emeryturą 1300 zl. brutto chociażby 200+? To, co uprawia PiS, to jest patologiczne rozdawnictwo nastawione na utrzymanie władzy. Patologiczne, bo na tę „pomoc” nigdy nie powinni załapać się ludzie z dochodami pozwalającymi na zaspokojenie niezbędnych potrzeb życiowych. Jak można obiecywać 500+na krowę i 500+ na świnię? Krowa i świnia są dla PiS ważniejsze niż emeryt niepełnosprawne dzieci.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Dociekliwy, rząd PO-PSL zabrał część pieniędzy z OFE, ale tylko część. Skoro PiS był temu posunięciu tak bardzo przeciwny, to dlaczego teraz OFE całkowicie likwiduje? PiS obiecywał zmiany w systemie emerytalnym poprzez dobrowolność wyboru pomiędzy OFE a ZUS. I co? Likwidują OFE. Co w 2014 roku obiecał PiS? M.in. likwidację NFZ. Służba zdrowia miała być, według zapewnień Szydło, odbiurokratyzowana. Póki co NFZ ma się dobrze. Gdzie odpowiedzialność państwa za zdrowie Polaków? Jak masz ze 20 lat i nie chorujesz, to nie masz bladego pojęcia jak wygląda rzeczywistość chorego człowieka, który dostaje skierowanie do szpitala na badania diagnostyczne i słyszy, że czas oczekiwania wynosi ponad rok. PiS obiecywał przebudowanie systemu podatkowego. Jakoś tego przebudowania nie widać. A może PiS zdążył już wprowadzić tak szumnie zapowiadaną zerową stawkę VAT na ubrania dziecięce. W ogóle obiecywali niższe stawki VAT. I co? I g****. Wydłużyli urlopy macierzyńskie i wychowawcze, jak obiecywali? Gdzie te zapowiadane przez PiS nowe 1,2 mln miejsc pracy dla młodych? Owszem, miejsc pracy przybywa, ale trudno dostrzec w tym zasługę rządu PiS. Ten rząd korzysta z dobrej koniunktury gospodarczej będącej następstwem rządów koalicji PO-PSL. Poza tym wielu Polaków wyjechało za granicę, więc bezrobocie spada. Spadek bezrobocia wskutek ucieczki Polaków za granicę nie ma nic wspólnego z walką z bezrobociem przez rząd PiS.

      PiS obiecywał walkę z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom. Ustawę przyjęto, i to bardzo szybko. Według oficjalnych danych w 2016 roku cudzoziemcy ( połowa to obywatele Niemiec ) kupili 575 ha gruntów ornych i lasów. W 2015 roku ta liczba była o niemal 30 proc. niższa ( 412 ha ). Obietnicę zrealizowano, ale tylko na papierze.

      Miały być bezpłatne leki dla osób po 75 roku życia. Wszystkie leki miały być bezpłatne. I co? Kolejne g****.

      Może przypomnieć ci teorie PIS w temacie powstania i działania „systemu Tuska”? Według PiS, PO „stworzyła wielki mechanizm rozdawniczy i sama stała się jedynym dysponentem przywilejów, awansów oraz wszelkiej gratyfikacji”. Według PiS powstał „masowy system manipulacji” służący promocji Tuska i jego otoczenia. Za sferą szczególnie zaniedbaną PiS uznawało służbę zdrowia. Zwracali też uwagę na to, że rolnictwo i politykę społeczną „system Tuska” traktował jak „zasoby, z których są czerpane korzyści”. I co zrobił PiS po dojściu do władzy? Stworzyli jeszcze większy mechanizm rozdawniczy, a rządzący są pierwszymi beneficjentami tego rozdawnictwa. Nagrody i dotacje dla swoich spływają na nich bez ograniczeń, bo im się po prostu należy. Dlaczego przyznano na remont dworku należącego do Obajtka 800 tys. złotych? To tylko jeden, wcale nie najbardziej kosztowny przykład. Zarzucano Tuskowi „masowy system manipulacji”, a co robi Kaczyński i jego świta. Kupowanie głosów wyborców jest niczym innym jak manipulacją, która ma służyć Kaczyńskiemu i jego dworzanom utrzymaniu się przy władzy. Skoro Tusk według PiS zaniedbał służbę zdrowia, to co przez prawie 5 lat zrobił pisowski rząd, żeby tę sytuację poprawić? Nic. Jest jeszcze gorzej. Za Tuska na przyjęcie do szpitala w celach diagnostycznych czekałem pół roku, pod rządami PiS mam czekać ok. 14 miesięcy ( ten sam szpital, ten sam cel ). „System Tuska” czerpał niby korzyści z rolnictwa i z polityki społecznej. Kaczyński rozdając 500+ na krowy, 500+ na świnie, 500+ na dzieci robi dokładnie to, co zarzucał Tuskowi, czyli czerpie korzyści. Tylko idiota uwierzy, że temu człowiekowi chodzi o ludzi, o pomoc dla nich. Jemu chodzi o władzę, tylko i wyłącznie.

      PiS zarzucał rządowi Tuska, że doprowadził do „redukcji instytucji państwa demokratycznego” ( m.in. prokuratury, GUS, IPN, CBA ), „psucie mechanizmu i procedur demokratycznych”, „obniżenie podmiotowości Polski w środowisku międzynarodowym”. Demokracja za Tuska miała się dobrze, pozycja Polski na arenie międzynarodowej też. Wszyscy wiemy, jak PiS podciął gałęzie demokratycznego państwa i jak kompromituje Polskę w świecie.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Dociekliwy, rząd PO-PSL zabrał część pieniędzy z OFE, ale tylko część. Skoro PiS był temu posunięciu tak bardzo przeciwny, to dlaczego teraz OFE całkowicie likwiduje? PiS obiecywał zmiany w systemie emerytalnym poprzez dobrowolność wyboru pomiędzy OFE a ZUS. I co? Likwidują OFE. Co w 2014 roku obiecał PiS? M.in. likwidację NFZ. Służba zdrowia miała być, według zapewnień Szydło, odbiurokratyzowana. Póki co NFZ ma się dobrze. Gdzie odpowiedzialność państwa za zdrowie Polaków? Jak masz ze 20 lat i nie chorujesz, to nie masz bladego pojęcia jak wygląda rzeczywistość chorego człowieka, który dostaje skierowanie do szpitala na badania diagnostyczne i słyszy, że czas oczekiwania wynosi ponad rok. PiS obiecywał przebudowanie systemu podatkowego. Jakoś tego przebudowania nie widać. A może PiS zdążył już wprowadzić tak szumnie zapowiadaną zerową stawkę VAT na ubrania dziecięce. W ogóle obiecywali niższe stawki VAT. I co? I g****. Wydłużyli urlopy macierzyńskie i wychowawcze, jak obiecywali? Gdzie te zapowiadane przez PiS nowe 1,2 mln miejsc pracy dla młodych? Owszem, miejsc pracy przybywa, ale trudno dostrzec w tym zasługę rządu PiS. Ten rząd korzysta z dobrej koniunktury gospodarczej będącej następstwem rządów koalicji PO-PSL. Poza tym wielu Polaków wyjechało za granicę, więc bezrobocie spada. Spadek bezrobocia wskutek ucieczki Polaków za granicę nie ma nic wspólnego z walką z bezrobociem przez rząd PiS.

      PiS obiecywał walkę z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom. Ustawę przyjęto, i to bardzo szybko. Według oficjalnych danych w 2016 roku cudzoziemcy ( połowa to obywatele Niemiec ) kupili 575 ha gruntów ornych i lasów. W 2015 roku ta liczba była o niemal 30 proc. niższa ( 412 ha ). Obietnicę zrealizowano, ale tylko na papierze.

      Miały być bezpłatne leki dla osób po 75 roku życia. Wszystkie leki miały być bezpłatne. I co? Kolejne g****.

      Może przypomnieć ci teorie PIS w temacie powstania i działania „systemu Tuska”? Według PiS, PO „stworzyła wielki mechanizm rozdawniczy i sama stała się jedynym dysponentem przywilejów, awansów oraz wszelkiej gratyfikacji”. Według PiS powstał „masowy system manipulacji” służący promocji Tuska i jego otoczenia. Za sferą szczególnie zaniedbaną PiS uznawało służbę zdrowia. Zwracali też uwagę na to, że rolnictwo i politykę społeczną „system Tuska” traktował jak „zasoby, z których są czerpane korzyści”. I co zrobił PiS po dojściu do władzy? Stworzyli jeszcze większy mechanizm rozdawniczy, a rządzący są pierwszymi beneficjentami tego rozdawnictwa. Nagrody i dotacje dla swoich spływają na nich bez ograniczeń, bo im się po prostu należy. Dlaczego przyznano na remont dworku należącego do Obajtka 800 tys. złotych? To tylko jeden, wcale nie najbardziej kosztowny przykład. Zarzucano Tuskowi „masowy system manipulacji”, a co robi Kaczyński i jego świta. Kupowanie głosów wyborców jest niczym innym jak manipulacją, która ma służyć Kaczyńskiemu i jego dworzanom utrzymaniu się przy władzy. Skoro Tusk według PiS zaniedbał służbę zdrowia, to co przez prawie 5 lat zrobił pisowski rząd, żeby tę sytuację poprawić? Nic. Jest jeszcze gorzej. Za Tuska na przyjęcie do szpitala w celach diagnostycznych czekałem pół roku, pod rządami PiS mam czekać ok. 14 miesięcy ( ten sam szpital, ten sam cel ). „System Tuska” czerpał niby korzyści z rolnictwa i z polityki społecznej. Kaczyński rozdając 500+ na krowy, 500+ na świnie, 500+ na dzieci robi dokładnie to, co zarzucał Tuskowi, czyli czerpie korzyści. Tylko idiota uwierzy, że temu człowiekowi chodzi o ludzi, o pomoc dla nich. Jemu chodzi o władzę, tylko i wyłącznie.

      PiS zarzucał rządowi Tuska, że doprowadził do „redukcji instytucji państwa demokratycznego” ( m.in. prokuratury, GUS, IPN, CBA ), „psucie mechanizmu i procedur demokratycznych”, „obniżenie podmiotowości Polski w środowisku międzynarodowym”. Demokracja za Tuska miała się dobrze, pozycja Polski na arenie międzynarodowej też. Wszyscy wiemy, jak PiS podciął gałęzie demokratycznego państwa i jak kompromituje Polskę w świecie.

      0
      0
  22. DO J.D. schmelz says:
    7 lat temu

    Powiem wam wszystkim jaka jest różnica między kaczorem z PISu a PO czy PSL
    Kaczor jak coś powie to to realizuje nięzależnie co obiecał wciela w życie a Ci drudzy tylko mamili naród teraz powiem jaka jest różnica między kłamcą i idiotą a Schulce– żadna .Budżet spięty za kwiecień z nadwyżką 4,4mld złotych niezależne instytycje finansowe podnoszą prognozy co do rozwoju Polski budżet za zeszły rok z najmniejszym deficytem od lat,a ten idiota (zakuta pała z PSLu) ciągle złowiesczy upadek-pierniczy o budżecie z gumy niech posłucha mądrzejszych od siebie-ale jemu wydaje się ,żę wszystkie rozumy pozjadał byle co je i byle co gada w ogóle ma doświadczenie w korzystaniu z liści do wycierania d..y Podobno mówił ,że zielona kończynka jest najlepsza .Sra w własne gniazdo-przypadek nie sądzę Ha Ha

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      DO J.D. schmelz, powiedział ci już ktoś, że jesteś umysłowym prymitywem?

      Co z tego, że budżet Polski za 2018 rok z najmniejszym deficytem od lat? Jeśli na koniec kwietnia 2019 r. jest nadwyżka, to jest ona spowodowana lepszymi wskaźnikami z eksportu. Mieliśmy nadwyżkę w eksporcie. A co będzie jak nadwyżki nie będzie? Nadwyżka w eksporcie to nie jest coś, co jest zagwarantowane. Tak czy inaczej nadal jesteśmy na minusie jeśli chodzi o budzet za okres styczeń – kwiecień 2019 roku. Deficyt 75 mln złotych. A obietnic pisowskich nie ubywa. Myślisz, że Grecja na zawał zachorowała w 4 czy 6 lat? Grekom dojście do zawału zajęło 20 lat. PiS będzie nas nie dość, że zadłużał, to jeszcze podatki będzie podnosił. PiS psuje nam bodźce fiskalne i regulacyjne. Zniechęca ludzi do pracy i tworzy strukturę roszczeniowo – klientylistyczną. Słyszałeś w ogóle o czymś takim, jak cykl koniunkturalny?

      W kwestii obietnic… Gdzie bezpłatne leki dla osób po 75 roku zycia? Gdzie walka z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom? Gdzie zerowy VAT na ubrania dziecięce? Gdzie likwidacja NFZ? Czemu likwidują OFE, chociaż sami krytykowali Tuska za zabranie części pieniędzy z OFE? Gdzie dłuższe urlopy macierzyńskie i wychowawcze? Gdzie 1,2 mln nowych miejsc pracy dla młodych? Zapomniałeś jakie były obietnice PiS? Ten twój „Kaczor” nie przeprowadza reform. On rozdaje prezenty i przywileje. I źle się to dla nas skończy. To tylko kwestia czasu.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      „DO J.D. schmelz” , powiedział ci już ktoś, że jesteś umysłowym prymitywem?

      Co z tego, że budżet Polski za 2018 rok z najmniejszym deficytem od lat? Jeśli na koniec kwietnia 2019 r. jest nadwyżka, to jest ona spowodowana lepszymi wskaźnikami z eksportu. Mieliśmy nadwyżkę w eksporcie. A co będzie jak nadwyżki nie będzie? Nadwyżka w eksporcie to nie jest coś, co jest zagwarantowane. Tak czy inaczej nadal jesteśmy na minusie jeśli chodzi o budzet za okres styczeń – kwiecień 2019 roku. Deficyt 75 mln złotych. A obietnic pisowskich nie ubywa. Myślisz, że Grecja na zawał zachorowała w 4 czy 6 lat? Grekom dojście do zawału zajęło 20 lat. PiS będzie nas nie dość, że zadłużał, to jeszcze podatki będzie podnosił. PiS psuje nam bodźce fiskalne i regulacyjne. Zniechęca ludzi do pracy i tworzy strukturę roszczeniowo – klientylistyczną. Słyszałeś w ogóle o czymś takim, jak cykl koniunkturalny?

      W kwestii obietnic… Gdzie bezpłatne leki dla osób po 75 roku zycia? Gdzie walka z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom? Gdzie zerowy VAT na ubrania dziecięce? Gdzie likwidacja NFZ? Czemu likwidują OFE, chociaż sami krytykowali Tuska za zabranie części pieniędzy z OFE? Gdzie dłuższe urlopy macierzyńskie i wychowawcze? Gdzie 1,2 mln nowych miejsc pracy dla młodych? Zapomniałeś jakie były obietnice PiS? Ten twój „Kaczor” nie przeprowadza reform. On rozdaje prezenty i przywileje. I źle się to dla nas skończy. To tylko kwestia czasu.

      0
      0
  23. J. D. Schulze says:
    7 lat temu

    DO J.D. schmelz, powiedział ci już ktoś, że jesteś umysłowym prymitywem?

    Co z tego, że budżet Polski za 2018 rok z najmniejszym deficytem od lat? Jeśli na koniec kwietnia 2019 r. jest nadwyżka, to jest ona spowodowana lepszymi wskaźnikami z eksportu. Mieliśmy nadwyżkę w eksporcie. A co będzie jak nadwyżki nie będzie? Nadwyżka w eksporcie to nie jest coś, co jest zagwarantowane. Tak czy inaczej nadal jesteśmy na minusie jeśli chodzi o budzet za okres styczeń – kwiecień 2019 roku. Deficyt 75 mln złotych. A obietnic pisowskich nie ubywa. Myślisz, że Grecja na zawał zachorowała w 4 czy 6 lat? Grekom dojście do zawału zajęło 20 lat. PiS będzie nas nie dość, że zadłużał, to jeszcze podatki będzie podnosił. PiS psuje nam bodźce fiskalne i regulacyjne. Zniechęca ludzi do pracy i tworzy strukturę roszczeniowo – klientylistyczną. Słyszałeś w ogóle o czymś takim, jak cykl koniunkturalny?

    W kwestii obietnic… Gdzie bezpłatne leki dla osób po 75 roku zycia? Gdzie walka z wyprzedażą polskich gruntów cudzoziemcom? Gdzie zerowy VAT na ubrania dziecięce? Gdzie likwidacja NFZ? Czemu likwidują OFE, chociaż sami krytykowali Tuska za zabranie części pieniędzy z OFE? Gdzie dłuższe urlopy macierzyńskie i wychowawcze? Gdzie 1,2 mln nowych miejsc pracy dla młodych? Zapomniałeś jakie były obietnice PiS? Ten twój „Kaczor” nie przeprowadza reform. On rozdaje prezenty i przywileje. I źle się to dla nas skończy. To tylko kwestia czasu.

    0
    0
    Odpowiedz
  24. Dociekliwy says:
    7 lat temu

    J.D. Schulze, bardzo mi przykro, że dyskutujących nazywasz umysłowymi prymitywami. To tylko potwierdza tezę, że opozycja nie ma żadnego pomysłu na Polskę. Bogu dzięki, że era PSLowców już się kończy i że ich sondaże poparcia wyglądają dziś jak polska gospodarka za ich rządów. Sami sobie strzelacie w kolano, nie myślałem, że jeszcze coś mądrego usłyszę z ust PSLowca, ale znalazłem wisienkę na torcie, sam Pan Pawlak zrugał swoich kompanów, że nie mają jaj żeby prowadzić swoją politykę i idą do wyborów razem z partiami lewicowymi (celowo nie używam gorszych określeń, bo jeszcze jakiś poziom reprezentuję w dyskusji publicznej). A co do pozycji międzynarodowej naszego kraju to moje zdanie jest takie, że jak ktoś szczeka i wyzywa, że w Polsce dzieje się coś nie tak to znaczy, że nie są realizowane czyjeś interesy tylko nasze. Historia osądzi.

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      7 lat temu

      Dociekliwy, a nie jest ci hipokryto przykro, kiedy obrażają mnie? Jaka opozycja? Moje komentarze są w 100% zamieszczane jako prywatne opinie. Wróć do wcześniejszych komentarzy i jeżeli wiesz, co to chronologia, to ogarniesz, kto był prowodyrem niekulturalnych stwierdzeń.Gdyby nie rządy PO-PSL, to pisowski rząd nie miałby co rozdawać. Ten rząd uprawia niczym niezahamowane rozdawnictwo socjalne. Doprowadzi do zadłużenia, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego, którego nie będziemy w stanie spłacić. Odpuść sobie swoje populistyczne wywody. Historia wiele razy osądzała. PiS, prędzej czy później też zostanie osądzony.

      0
      0
  25. absolwent 77 says:
    7 lat temu

    Skad wasz przywodca wezmie pieniadze na obiecywane prezenty? Z jego oświadczenia majatkowego wynika, ze nie stac go.

    0
    0
    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ogłoszenia promowane > dodaj <

sprzedam węgiel

przez Red
2026-02-26
0
0

Osoba do prowadzenia pojazdów kat. C+E

przez Red
2026-02-09
0
0

REKLAMA

Kurier Słupecki

kurier słupecki
REKLAMA

Komentarze

  • Igor - Ukraińska flaga na budynku starostwa
  • obserwator - 210 tysięcy na samochód dla starostwa. Radni podzieleni
  • slupczanin - 210 tysięcy na samochód dla starostwa. Radni podzieleni
  • Romario - 210 tysięcy na samochód dla starostwa. Radni podzieleni
  • Wołynianin antybanderowski - Ukraińska flaga na budynku starostwa
  • anonim - Ukraińska flaga na budynku starostwa
  • ałto - 210 tysięcy na samochód dla starostwa. Radni podzieleni
  • Aaaaaabra kadabra - Ukraińska flaga na budynku starostwa
  • Obiektywny - Ukraińska flaga na budynku starostwa
  • wójt ostrowite szkodnik gminny - Wójt chce odebrać spadkobiercom działkę pod jeziorem
REKLAMA
Następny
Radosne i kolorowe. Takie były Słupeckie Dni Rodziny FILM

Radosne i kolorowe. Takie były Słupeckie Dni Rodziny FILM

  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Witaj!

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasła? Zarejestruj

Utwórz nowe konto!

Uzupełnij formularz, aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane Zaloguj

Odzyskaj hasło

Proszę podać nazwę użytkownika lub email, aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki