Na poznańskim rynku działa blisko 100 tys. firm, które ze swoją ofertą chcą dotrzeć do szerokiego grona klientów. Aby mieć jak największy udział w zyskach i zostawić konkurencję za sobą, trzeba być widocznym. Dziś nie oznacza to publikacji reklamy w gazecie czy ustawienia bilbordu na głównej ulicy miasta. Widoczność zapewnia wysoka pozycja w Google. Poznaniacy, podobnie jak mieszkańcy innych miast, rozpoczynają wyszukiwanie towarów i usług od Internetu, a wyszukiwarka podpowiada im firmy z okolicy o najlepszej renomie, dlatego Twoja firma musi być widoczna w sieci. Pozycjonowanie stron Poznań – sprawdź, co daje pozycjonowanie w Poznaniu i czy warto zainwestować w SEO.
Pozycjonowanie strony www w Poznaniu – czy warto?
Zanim znajdziemy odpowiedź na to pytanie, trzeba poznać kilka faktów:
- 46% zapytań kierowanych do wyszukiwarki zawiera lokalizację (np. fryzjer poznań jeżyce);
- 86% użytkowników szuka firm w Mapach Google;
- 65% klientów odbiera towar kupiony przez Internet w stacjonarnej siedzibie firmy.
Oznacza to, że większość użytkowników wyszukiwarki Google chce znaleźć firmę jak najbliżej siebie i interesuje ich lokalizacja, godziny otwarcia czy sposób dojazdu. Za przytoczonymi liczbami kryją się Twoi sąsiedzi i ich pieniądze. Czy chcesz, aby większość z nich trafiła do konkurencji? Na pewno nie. Kluczem do osiągnięcia widoczności i sukcesu biznesowego jest więc pozycjonowanie lokalne.
Nawet jeśli Twoja firma ma zasięg ogólnopolski, to powyższe dane powinny przekonać Cię, że nie można zrezygnować z promocji na rynku poznańskim. A jeśli prowadzisz działalność w branżach takich jak: fitness, księgowość, edukacja czy budownictwo, jesteś lekarzem, fryzjerem lub restauratorem – swoje działania marketingowe powinieneś skoncentrować na odbiorcy, który jest tuż za rogiem.
Pozycjonowanie strony internetowej w Google na frazy lokalne przynosi wymierne korzyści:
- wysoka pozycja strony www w lokalnych wynikach wyszukiwania (w tym Google Maps);
- wzrost ruchu na stronie;
- zdobycie rozpoznawalności marki na rynku lokalnym;
- większa konwersja – sprzedaż towarów i usług.
Co ważne, choć pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest procesem długotrwałym i wieloetapowym, to w przypadku promocji lokalnej można się spodziewać efektów już po kilku tygodniach działań. Aby nie tracić czasu i osiągać założone cele biznesowe jak najszybciej, zapytaj o szczegółową ofertę na pozycjonowanie strony www w Poznaniu.
Pozycjonowanie strony internetowej w Poznaniu – jaką firmę wybrać?
Rynek poznański należy do najlepszych w kraju, jeśli mowa o poziomie usług IT. Tu swe siedziby mają międzynarodowe koncerny, które tworzą swoje huby z dziesiątkami informatyków. Jednak sama wiedza o pozycjonowaniu stron internetowych nie wystarczy, by stworzyć skuteczną strategię reklamową. Potrzebne jest doświadczenie marketingowe, umiejętności copywriterskie, znajomość lokalnego rynku.
Firma SEMPIRE wywodzi się z Poznania i należy do najskuteczniejszych agencji SEO w Polsce. Jednocześnie zespół tworzy wielu rodowitych Poznaniaków, którzy wiedzą, co dla przedsiębiorców jest ważne – najwyższa jakość idąca w parze z dobrą ceną. Jeśli szukasz firmy pozycjonerskiej z Poznania, która skutecznie wypozycjonuje Twoją stronę internetową, wybierz SEMPIRE.
Skontaktuj się z SEMPIRE i zobacz, jakie są najskuteczniejsze możliwości pozycjonowania strony w Poznaniu.
Możesz liczyć na profesjonalne doradztwo specjalistów ds. SEO i SEM oraz całkowicie bezpłatne przygotowanie analizy i strategii dla Twojej strony internetowej.
Sprawdź szczegóły i wejdź na stronę:
https://www.sempire.pl/pozycjonowanie-stron-poznan.html
Agencja SEM / SEO SEMPIRE
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Dąbrowskiego 77A
60-529 Poznań
E-mail: kontakt@sempire.pl
Telefon: 61 333 22 11
www.sempire.pl