• O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
niedziela, 22 czerwca 2025 08:09
slupca.pl
dodaj ogłoszenie drobne
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Logowanie
  • Zarejestruj
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
slupca.pl
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Home Artykuły partnerów

Content w dobie EEAT. Przeczytaj poradnik przygotowany przez ekspertów!

przez janiu
2024-07-29
w Artykuły partnerów
0 0
A A
0
Content w dobie EEAT. Przeczytaj poradnik przygotowany przez ekspertów!
47
OBEJ.
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

Tak na dobrą sprawę każdy przedsiębiorca może stworzyć własną stronę internetową. I każdy może też publikować w ramach takiego serwisu dowolne treści. Nie wszystkie jednak mogą zostać dobrze ocenione przez Google. Zwłaszcza, że wyszukiwarka przywiązuje szczególną uwagę do contentu i stale rozwija wymagania odnośnie artykułów publikowanych zarówno na firmowych blogach, jak i na zewnętrznych serwisach. System oceny portalu opierający się na weryfikowaniu wiarygodności, fachowości oraz autorytatywności został ostatnio rozszerzony o pozytywne doświadczenia każdego z zainteresowanych internautów. Chcesz wiedzieć, jak tworzyć content, który będzie przyjaźnić się z algorytmami wyszukiwarki Google? Przeczytaj sprawdzone porady doświadczonych ekspertów!

Google odchodzi od spamu. Czas na większą promocję eksperckich treści

Znalezienie rzetelnego i w pełni wiarygodnego źródła informacji w internecie momentami potrafi graniczyć z cudem. I z całą pewnością nie będzie to stwierdzenie nad wyraz kontrowersyjne. Chyba każdy zauważył, że kilka ostatnich lat dla contentu stało pod znakiem wyraźnego mnożenia ilości treści. Niestety wiele z nich nie miało nic wspólnego z wcześniej wspomnianą tu rzetelnością. A co warte odnotowania, większość z takich artykułów wyszukiwana jest za pośrednictwem Google. To nie powinno nikogo dziwić. W końcu mówimy o największej tego typu usłudze na świecie. Gigant zza Oceanu postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Oczywiście na własnych zasadach. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz liczyć na wysokie pozycje w rankingu organicznym, musisz tworzyć treści z uwzględnieniem trzech podstawowych filarów: fachowości, autorytatywności i wiarygodności. Od skrótów tych słów z języka angielskiego wzięło się pojęcie EAT, które po upływie czasu zyskało kolejny elementarny człon –  experience, czyli doświadczenia użytkowników. Google liczy w tym przypadku na współpracę z podmiotami wykorzystującymi pozycjonowanie stron internetowych w ramach strategii promocji marki. Ekspercki content od takich portali pozwoli lepiej dopasowywać odpowiedzi na konkretne zapytania internautów. Zmodyfikowana zasada EAT wyeliminuje także ryzyko zaprezentowania nierzetelnego źródła, co mogłoby wpłynąć na renomę Google. A jak już doskonale wiemy, amerykański hegemon ma dość duże doświadczenie w ograniczaniu widoczności  serwisów spamowych, nie do końca przestrzegających wytycznych algorytmu wyszukiwarki. 

Tworzenie contentu pod algorytm Google oczami doświadczonych specjalistów

Samodzielne tworzenie contentu spełniającego najwyższe standardy algorytmu Google nadal jest możliwe, natomiast zdecydowana większość pozycjonujących się przedsiębiorców wybiera usługi content marketingowe, jakie są realizowane chociażby przez doświadczone agencje SEO. Dobrym przykładem może posłużyć oferta dostępna na stronie afterweb.pl, gdzie agencja Afterweb pomaga w pisaniu oraz też publikowaniu maksymalnie jakościowych treści. Podczas ich tworzenia powinno wziąć się pod uwagę konieczność wyczerpania danego tematu, stosując zweryfikowane informacje, pochodzące z wiarygodnego źródła. Różnego rodzaju odnośniki, cytaty bądź udostępnianie postów rzeczywistych specjalistów z branży zostanie pozytywnie ocenione przez Google. Ekspercka treść nadal wymaga stosowania słów kluczowych, ale ważne jest zachowanie zdrowego balansu między ich częstotliwością a zrozumieniem artykułu przez potencjalnego odbiorcę. Google chciałoby, żeby tego typu wpisy były tworzone oraz publikowane przez osoby z wykształceniem bądź specjalizacją w danym kierunku. Dla przykładu: treść dotycząca zdrowia powinna być udostępniona wyłącznie przez lekarza. Tak samo jak artykuł dotyczący pozycjonowania strony internetowej powinien być stworzony przez specjalistę, posiadającego doświadczenie w tej dziedzinie. I w tym przypadku jest mowa nie tylko o contencie umieszczanym w obrębie własnego bloga, ale również o zewnętrznych serwisach, przeważnie służących do link buildingu. Wiarygodność takich portali z pewnością jest ważnym czynnikiem dla algorytmów Google. Wcześniej wspomniana agencja SEO pomoże Ci w znalezieniu odpowiednich stron, idealnie nadających się na publikację artykułu sponsorowanego.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Poprzedni

Barbara Głowacka

Następny

Często nie ma Cię w domu? Zainwestuj w wideodomofon!

Zobacz także

Dla kogo niezbędny będzie koncentrator tlenu? Wskazania medyczne i korzyści zdrowotne
Artykuły partnerów

Dla kogo niezbędny będzie koncentrator tlenu? Wskazania medyczne i korzyści zdrowotne

2025-06-18
48
Odbiór samochodu z salonu – dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego doradztwa?
Artykuły partnerów

Odbiór samochodu z salonu – dlaczego warto skorzystać z profesjonalnego doradztwa?

2025-06-18
54
Zgubione prawo jazdy – panika czy procedura? Krok po kroku, co należy zrobić
Artykuły partnerów

Zgubione prawo jazdy – panika czy procedura? Krok po kroku, co należy zrobić

2025-06-18
19
Prezent na podziękowanie dla nauczyciela – wyraź wdzięczność w unikalny sposób
Artykuły partnerów

Prezent na podziękowanie dla nauczyciela – wyraź wdzięczność w unikalny sposób

2025-06-18
41
Finałowy grad bramek
Sport

Finałowy grad bramek

2025-06-21
129
Trwają Gminne Zawody Pożarnicze w Gółkowie
Wokół nas

Trwają Gminne Zawody Pożarnicze w Gółkowie

2025-06-21
524
„Ta sprawa nie daje mi spać”. Senator znowu w obronie Sosnowskiego
Ważne

„Ta sprawa nie daje mi spać”. Senator znowu w obronie Sosnowskiego

2025-06-20
1.1k
Akcja na jeziorze. 6 osób w wodzie
Na sygnale

Akcja na jeziorze. 6 osób w wodzie

2025-06-20
1.1k
Woźniak trenerem Górnika
Sport

Woźniak trenerem Górnika

2025-06-20
140
Ligowy sezon dobiega końca. W Strzałkowie pobiegną w dobrym kierunku
Sport

Ligowy sezon dobiega końca. W Strzałkowie pobiegną w dobrym kierunku

2025-06-20
60

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ogłoszenia promowane > dodaj <

Bus Niemcy , Luksemburg -Duże Busy, bez przesiadek

Bus Niemcy , Luksemburg -Duże Busy, bez przesiadek

przez janiu
2025-06-10
0
0

Zatrudznię kierowcę C+E

przez janiu
2025-06-10
0
0

REKLAMA

Kurier Słupecki

Dodatek medyczny
Dodatek budowlany
kurier słupecki

Komentarze

  • Leed - Food trucki promenadzie? „Sprzeczne z koncepcją autora projektu”
  • Anonim - Food trucki promenadzie? „Sprzeczne z koncepcją autora projektu”
  • Człowiek z X - Food trucki promenadzie? „Sprzeczne z koncepcją autora projektu”
  • anonim - Hotel zwolniony z podatku? Burmistrz zajął stanowisko
  • anonim - Powiat dotuje parafie. Pieniądze na dwa zabytki
  • Fabian - Hotel zwolniony z podatku? Burmistrz zajął stanowisko
  • Obiektywny - Hotel zwolniony z podatku? Burmistrz zajął stanowisko
  • Obiektywny - Powiat dotuje parafie. Pieniądze na dwa zabytki
  • Dominik - Powiat dotuje parafie. Pieniądze na dwa zabytki
  • Romario - Food trucki promenadzie? „Sprzeczne z koncepcją autora projektu”
REKLAMA

Następny
Często nie ma Cię w domu? Zainwestuj w wideodomofon!

Często nie ma Cię w domu? Zainwestuj w wideodomofon!

  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Witaj!

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasła? Zarejestruj

Utwórz nowe konto!

Uzupełnij formularz, aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane Zaloguj

Odzyskaj hasło

Proszę podać nazwę użytkownika lub email, aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki