Zakłady produkujące artykuły spożywcze kojarzą się opinii publicznej z halami wypełnionymi długimi liniami produkcyjnymi otoczonymi pracownikami w białej odzieży ochronnej. Wśród nich znajdują się osoby odpowiedzialna za kontrolę jakości i prawidłowe funkcjonowanie maszyn. Obowiązujące w zakładach procedury ściśle określają częstotliwość rutynowych kontroli dotyczących m.in. jakości produktu, prawidłowej pracy maszyn, czy panującej temperatury. W tym celu niezbędne jest również prowadzenie dokumentacji potwierdzającej regularne kontrole poszczególnych etapów procesu.
Solidne akcesoria biurowe ze stali nierdzewnej
Wytrzymałe akcesoria biurowe ze stali nierdzewnej są niezbędnym wyposażeniem zakładu produkującego żywność. Takie przedmioty łatwo poddają się dezynfekcji. Są również wykrywane przez detektory metalu obecne na liniach produkcyjnych. Niemożliwe jest więc skażenie nimi gotowego produktu.
Osoby nadzorujące procesy w branży spożywczej są odpowiedzialne za regularne wypełnianie szczegółowych raportów dokumentujących bezawaryjny przebieg produkcji. Nierzadko należy udać się z dala od biurka, aby dokonać pomiaru temperatury lub zweryfikować szczegółowe parametry produktu. Dlatego też metalowa podkładka z klipsem to nieodłączny atrybut pracy w zakładzie produkującym żywność. Posiada wiele zalet, które idealnie sprawdzają się w tak wymagających warunkach. Jest odporna na korozję oraz posiada gładką powierzchnię o niskiej porowatości. Umożliwia dokonywanie zapisów nie narażając dokumentacji na kontakt z wilgotnymi powierzchniami. Zapoznaj się ze szczegółami produktu na stronie https://clean-access.com/oferta/wyposazenie-biurowe/.
Podobnie jak pracownicy biurowi w innych sektorach gospodarki, tak osoby odpowiedzialne za prowadzenie dokumentacji podczas produkcji żywności muszą korzystać z wielu dokumentów. Ich przechowywanie stanowi jednak pewne wyzwanie. W tym celu idealne okazują się dodatkowe akcesoria ze stali nierdzewnej. Foldery ścienne pozwalają na umieszczenie dokumentacji w łatwo dostępnych miejscach z dala od linii produkcyjnych, czy wilgoci. Przydatne są również wieszaki na podkładki, kosze oraz uchwyty na kalkulatory i markery. Chronią one przed ich zniszczeniem pozwalając na długą eksploatację.
Środki wspomagające utrzymanie wysokiego poziomu higieny
Utrzymanie najwyższego poziomu higieny w zakładach przemysłowych wymaga stosowania odpowiednich środków chemicznych o sprawdzonych właściwościach dezynfekujących. Oprócz standardowego mycia przez wykwalifikowany personel, o higienę miejsca pracy dba również każdy pracownik. W tym celu niezbędne jest zapewnienie odpowiednich środków. Takie właściwości posiada włókninowe czyściwo przemysłowe marki Safe Wiping. Jest odporne na zużycie oraz uszkodzenia mechaniczne i o wiele wydajniejsze niż używane powszechnie, w domowych warunkach, ręczniki papierowe. Czyściwa dzięki wysokiej chłonności idealnie sprawdzają się w końcowej fazie mycia, podczas osuszania mokrej powierzchni.
Wyposażenie biurowe ze stali nierdzewnej można również znakować laserowo. Naniesienie trwałego oznaczenia na przedmioty używane przez wielu pracowników pozwala je łatwo identyfikować. Zapobiega również ich niewłaściwemu użytkowaniu lub wykorzystywaniu niezgodnie z przeznaczeniem, lub poza wyznaczoną strefą.
Akcesoria biurowe wykorzystywane na terenie zakładów produkujących żywność powinny być utrzymane w czystości. Niezbędne jest ich regularne mycie ograniczające rozprzestrzenianie się bakterii i innych drobnoustrojów. W wyjątkowych sytuacjach należy je również dezynfekować. Stal nierdzewna umożliwia bezpieczne przeprowadzanie tych procesów bez uszczerbku dla jakości.