
Władze powiatu przyznały słupeckiemu szpitalowi 200 tys. zł dotacji. Pieniądze mają być przeznaczone na adaptację pomieszczeń po starym laboratorium.
Pod koniec kwietnia dyrektor szpitala skierowała w tej sprawie pismo do zarządu powiatu. Wnioskowała o przyznanie 200 tys. zł dotacji na adaptację pomieszczeń po starym laboratorium, mieszczących się w głównym budynku szpitala, na potrzeby przeniesienia pracowników administracji z budynku C. – Celem zmiany jest optymalizacja kosztów utrzymania obecnego budynku C zajmowanego przez pracowników administracji – uzasadniała dyrektor Marlena Sierszchulska.
Pismo rozpatrzono na jednym z majowych posiedzeń zarządu powiatu. Dyrektor szpitala poinformowała wówczas, że pierwsze prace zostały już rozpoczęte, przygotowujące do prac remontowych i jeśli będą środki to zostanie ogłoszone postępowanie przetargowe na adaptację pomieszczeń. – Tym samym, budynek C, w który obecnie znajduje się administracja będzie pusty i będzie tam można udzielać świadczeń z innego zakresu, pod koniec roku planowany jest konkurs NFZ. Natomiast, jeśli nie będzie konkursu lub się on opóźni to podjęte zostaną próby komercjalizacji – czytamy w protokole z posiedzenia zarządu.
Członkowie zarządu jednogłośnie pozytywnie ustosunkowali się do wniosku. Na ostatniej sesji radni przegłosowaniu przyznanie dotacji.
Administracja do budynku szpitala lekarze do budynku administracji.Geniusz prawdziwy geniusz to wymyślił
Wolne pomieszczenia robią się dla tych podmiotów prywatnych jak LUX-MED, o których starosta mówił na spotkaniu z senatorem na spotkaniu przed wyborami prezydenckimi w Kotuni, może jeszcze sprzęt za państwowe pieniądze będą udostępniać tejże lub innej firmie.
A kto jej to wynajmie jak tam trzeba by zrobićic generalny remony, poza tym połowa budynku przychodni na Sikorskiego jest pusta i nikt tego nie chce wynająć . To tylko kolejne marnowanie publicznych pieniędzy. Najpierw niech ja rozlicza z obecnych wydatków.