• O nas
  • Regulamin
  • Kontakt
czwartek, 17 lipca 2025 05:22
slupca.pl
dodaj ogłoszenie drobne
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Logowanie
  • Zarejestruj
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
slupca.pl
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Home Wokół nas

Deptak czy parking?

przez Red
2019-05-22
w Wokół nas
0 0
A A
26
Deptak czy parking?
2.6k
OBEJ.
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

O rozwiązanie problemu samochodów parkujących na deptaku przy ul. 11 Listopada w Słupcy zaapelował radny Tadeusz Markiewicz. Przypomniał, że kiedy powstawał wszyscy patrzyli na to z optymizmem, jako że w wielu miastach w Polsce w okolicach rynków takie deptaki powstają. Tymczasem deptak w Słupcy notorycznie zastawiany jest pojazdami. – To jest porażka. Byłem na tym deptaku, stoi dziewięć samochodów. Jeśli matka z dzieckiem idzie tym deptakiem, to rozumiem, że idzie wiedząc, że nie spotka ją tam samochód, albo jakiś skuter… Więcej w Kurierze.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Poprzedni

„To będzie poniżenie taksówkarzy”

Następny

Traugutta traktować w całości

Zobacz także

Policjanci szkolą ratowników
Wokół nas

Policjanci szkolą ratowników

2025-07-16
123
Gala Aktywnych. Wręczyli nagrody finansowe
Wokół nas

Gala Aktywnych. Wręczyli nagrody finansowe

2025-07-15
630
Wsparcie dla druhów z Piotrowic
Wokół nas

Wsparcie dla druhów z Piotrowic

2025-07-15
177
Ogłosili przetarg na skatepark
Wokół nas

Ogłosili przetarg na skatepark

2025-07-14
307
W okolicy stanął nietypowy radar. Poskutkuje?
Ważne

W okolicy stanął nietypowy radar. Poskutkuje?

2025-07-16
1.2k
Wkrótce kończy się umowa. Co dalej z paczkomatem w Strzałkowie?
Ważne

Wkrótce kończy się umowa. Co dalej z paczkomatem w Strzałkowie?

2025-07-16
334
Policjanci szkolą ratowników
Wokół nas

Policjanci szkolą ratowników

2025-07-16
123
„Proszę o rozwiązanie problemu huśtawki”. Radny napisał interpelację
Ważne

„Proszę o rozwiązanie problemu huśtawki”. Radny napisał interpelację

2025-07-16
387
Panie z KGW w Lądku na widowisku
Wydarzenia

Panie z KGW w Lądku na widowisku

2025-07-16
305
Wybudują nowy wiadukt na K92
Ważne

Wybudują nowy wiadukt na K92

2025-07-15
1.3k

Comments 26

  1. Aleksandra says:
    6 lat temu

    A co z ulicą bóźnicza tam mieszkańcy to już wgle nie mają gdzie zaparkować

    0
    0
    Odpowiedz
    • Magda says:
      6 lat temu

      Mieszkańcy ulicy? Mają. Pozostali – mogą parkować w płatnej strefie parkowania.

      0
      0
  2. J. D. Schulze says:
    6 lat temu

    Deptak, parking i ławeczki dla osobników spożywających alkohol w miejscu publicznym. Policjanci albo ślepi albo ślepych udają. Zresztą problem nie dotyczy tylko tego miejsca.

    0
    0
    Odpowiedz
  3. radek says:
    6 lat temu

    Gdyby radny Markiewicz pochylił się z taką gorliwością jak przy stacji paliw obok inter marche nad płatnymi parkingami w rynku i zapytał mieszkańców tej okolicy co oni sądzą na takie płatne rozwiązanie to pewnie nie byłoby problemu samochodów na deptaku. Generalnie to wy radni spieprzyliście temat rynku, popatrzcie ile przez wasz brak szerszego spojrzenia jest wolnych lokali. To wy wytworzyliście problem samochodów na deptaku i tylko wy ponosicie za to odpowiedzialność.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Obiektywny says:
      6 lat temu

      Zgadzam się, poza tym można też po raz enty przywołać przykład Wrześni… Tam ulice najpierw wyremontowano a dopiero później zaczęto rozszerzać strefę płatnego parkowania, a w Słupcy… po co remont zróbmy płatny parking a efekt taki ze ludzie parkują gdzie się da… byle nie płacić no bo i za co?

      0
      0
    • Magda says:
      6 lat temu

      Lokale są puste, bo czynsz jest astronomiczny. Z pewnością nie na kieszeń lokalnych przedsiębiorców.

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      6 lat temu

      Magda, czynsze będą jeszcze bardziej astronomiczne. Za wszystko będziemy płacić astronomiczne kwoty na skutek inflacji, do której prowadzą rządy PiS. Będzie tak drogo, że nawet beneficjenrom wszelkich 500+ się odechce.

      0
      0
    • qqnamuniu says:
      6 lat temu

      „No tak a nie odpowiadamy tylko za trzęsienia Ziemi gradobicie i koklusz!”:))))))

      0
      0
  4. Jan says:
    6 lat temu

    jaki optymizm, jaki deptak. czy Markiewicz widział kiedyś deptak czy rynek w małym miasteczku ???? Rynek umarł panie bezradny, Słupca wymiera, Mostostal upada, inwestycji nowych nie było i nie ma i nie będzie dopóki takich radnych mamy w Słupcy. Rynek i deptak to mają we Wrześni ale nie my w Słupcy.

    0
    0
    Odpowiedz
    • gosc says:
      6 lat temu

      POPIERAM W PELNI

      0
      0
    • Mieszkaniec Powiatu says:
      6 lat temu

      Jan! To jest prawda! Tylko jak udasz się w głąb powiatu wrześni to już gołym okiem widać jak włodarze traktują tamtą społeczność. Tak samo jest niestety u nas !!! Skoro Twoim zdaniem Wrzesińkie targowisko to przykład do naśladowania, to brawo!!!

      0
      0
    • Anonim says:
      6 lat temu

      Jan Słupca ponownie nie przystąpi do Europejskiego Tygodnia Młodzieży

      0
      0
  5. kierowca says:
    6 lat temu

    podobny problem wystepuje na ul.Kopernika 1 naprzeciw UNI Mebla .Nie dosc ,ze nie ma tutaj zatoczki ,co rozwiazaloby problem parkowania dla mioeszkancow bloku kopernika 1 i 9.Ustawiaja sie tutaj kierowcy z roznymi rejstracjami ,,zostawiaja samochody i przesiadaja sie do busow i jada do pracy ,.Pozostawiaja tutaj samochody na 9 lub 10 godz.My mieszkancy blokow nie mamy gdzie parkowac.Nawet nie ma tutaj zadbnego znaku ograniczajacego postoj dla obcych pojazdow.A jest to droga wazna laczaca os.Niepopdleglosci i dalej do Piotrowic.Jest to dla nas bardzo uciązliwe.Moze laskawie radni nas reprezentujacy poruszyliby ten prob lem i wspolnymi silami miasta i Spoldzielni Mostostalowiec wybudowaliby zatoczke.

    0
    0
    Odpowiedz
    • J. D. Schulze says:
      6 lat temu

      kierowco, czy władze miasta mają zapewnić właścicielom prywatnych mieszkań parking na wyłączność? W myśl twojej filozofii władze miasta w ogóle powinny zabronić pojazdom na obcych rejestracjach przejeżdżać przez Słupcę. Prawda jest taka, że przez roszczeniowych właścicieli pojazdów za chwilę nie będzie gdzie w ogóle nogi postawić. Pchacie się z tymi samochodami wszędzie. Na trawniki, na chodniki, pod okna, łamiecie zakazy wjazdu… bo przecież musicie zaparkować. I nie liczycie się z tym, że parkując w miejscach niedozwolonych stwarzacie zagrożenie.

      0
      0
  6. Peter Biuletyn says:
    6 lat temu

    Człowiek bez właściwej saturacji odwodni się 😉
    Po drugie spożywanie w miejscach publicznych jak rynek w Europie jest czymś normalnym .
    Jedną kwestię przemilczałeś – driftujących wieczorem kolesi po Pl. Wolności to niebezpieczeństwo dla przechodniów jaki i dla zaparkowanych samochodów.
    Jest na Rynku monitoring widać jak na tacy kto i co i też nikt z tym nic nie robił i nie robi.
    Jeśli chodzi o obecny Deptak to Paryża z tego już się nie zrobi a ludzie też gdzieś muszą zaparkować swoje auto.
    Runek jest wizytówką miasta ten w SŁ STRASZY.
    Plac Wolności w całości zrobić jako jeden duży deptak bez pompatycznych pomników tylko ławki, zieleń, fontanna , sezonowo może ? ogródki piwne, parasole ( herbatka, kawka, deser, zupka chmielowa itp. )
    kilka stylowych tasz z regionalnymi wyrobami z agro-tur. gospodarstw .
    Pustostany !!! – w Rynku będzie ich coraz więcej i poza nim .
    Z dużymi sieciami marketów drobny handel nie wygra.
    Cała sfera usług i handlu migruje w strefę gdzie przychodzi lub przyjeżdża najwięcej ludzi i to jest ul.Pileckiego

    Zapraszam do starego Konina na promenadę wzdłuż Warty i zrewitalizowaną starówkę – jest co podziwiać .
    Nowa atrakcja powstanie w okolicy starego Rynku i Warty
    https://tiny.pl/t96gd – foty na dole

    PS.Czy to prawda,że kilku upartych kamieniczników blokuje skutecznie rewitalizację rynku w SŁ.?

    0
    0
    Odpowiedz
  7. kierowca says:
    6 lat temu

    do Schulzwe … czytaj z uwagą czlowieku co sie pisze.Nikt nie zada od wladz miasta cudow,tylko i wylacznie pomocy w rozwiazaniu problemu. P{isze o samochodach ktore robia sobie parking przed naszymi blokami na 9 godzin dziennie,wiec gdzie mieszkancy maja stawiac swoje.Wykonanie zatoczki wespól ze Spoldzielnia i ustawianie pojazdow po skosie w znacznym stopniu ulatwi bardzo uciązliwy problem .Sam piszesz,ze kierowcy jezdza po trawnikacvh zeby ustawiac sie jeden za drugim,odleglosci miedzy samochodami sa czesto minimalne i to tez stwarza pbroblem bo mozna nawzajem uszkodzic pojazdy.Ustawienie samochodow w zatoczce po skosie umozliwiloby wieksze bezpieczenstwo i zero problemu z parkowaniem.Tego nie mozesz pojąć czlowieku ???A ty chcialbys aby przy twojej posesjo ktos parkowal po 8-9 godzin dziennie ????? Na pewno kierowcą nie jestes ,wiec nie znasz tematu i nie zamierzam dalej dywagowac z tobą .Powiedziales swoje zdanie i koniec dyskusji

    0
    0
    Odpowiedz
    • Sebastian Odynski says:
      6 lat temu

      Jeśli komuś przeszkadzają auta przed oknem bloku w którym mieszka to prosta rada kupić gdzieś najlepiej na bezludziu domek i od razu będzie gdzie auto parkować od wyboru do koloru z miejscem . Taka zatoczka to wydatek i to nie mały i ani miasto ani pewno spółdzielnia takiej kasy nie ma a na pewno lokatorzy którym teraz przeszkadzają auta jak by przyszło co do czego to ze swojej kieszeni do tego nie dołożą . A na koniec jak sam Ty jako kierowca jedziesz gdzieś to też zostawiasz auto pod czyimś nosem i wtedy to jest ok ?

      0
      0
  8. JASIU says:
    6 lat temu

    do Sebastian odynski pewno jestes jednym z parkujacych pod blokiem .Domkow nie potrzeba kupopwac ,ale nie okupowac za friko na kilka godzin miejsc. Skad masz takie informacje ze spoldzielnia nie posiada funduszy lub miASTO.tAM ZATOCZKA JEST TYYLKO potrzebna mala modernizacja ,tyylko TRZEBNA CHCIEC a nie siedziec na dupie i nic w tym kierunku nie robic zeby poprawic i usprawnic parkowanie.A skoro…..nie jestes we wlADZACH SPOLDZIELNI TO NIE ZANBIERAJ GLOSU BO [POJECIA NIE MASZ O PROBLEMIOE.

    0
    0
    Odpowiedz
    • Sebastian Odynski says:
      6 lat temu

      Otóż to trzeba chcieć Jasiu coś z tym zrobić a nie siedzieć tylko na dupie jak to określiłeś to teraz pytanie do Pana ? Co Jasiu zrobiłes w tym kierunku żeby poprawić tą sytuację ? Byłeś zapytac w spółdzielni a może u władz miasta czy w zarządzie dróg miejskich ? A może weź kija w rękę i zacznij przeganiać tych wszystkich obcych tam parkujących ! Na mnie nie czekaj bo może w życiu zaparkowałem tam auto raz czy dwa i to na chwilę .

      0
      0
  9. monia says:
    6 lat temu

    Co to jest deptak?
    wg wikipedii – Strefa piesza, deptak – ulica, skwer, aleja lub plac wyłączone całkowicie (lub prawie całkowicie) z ruchu kołowego. Najczęściej położona w śródmieściu, spełnia funkcje centrum handlowego i gastronomicznego, niekiedy kulturalnego. Strefy piesze lokalizuje się też w związku ze wzmożonym ruchem turystycznym.
    Nie nazywajmy szumnie deptakiem tego czym ono nie jest. Nie ma gastronomii czyli m.in.kafejek, regionalnego handlu itd. więc ludzie zdecydowali, że będzie parking. A może radni bezradni na czele z „naczelnikiem” tego miasta zabraliby się za lepszą współpracę z policją, której praktycznie działań w naszym mieście nie widzimy?’

    0
    0
    Odpowiedz
    • kierowca says:
      6 lat temu

      popieram

      0
      0
    • J. D. Schulze says:
      6 lat temu

      Jeżeli nie widzimy w naszym mieście działań policji, to jest to wina samej policji i komendanta. Policjanci powinni znać zakres swoich obowiązków i uprawnień i podejmować działania. Do ścigania nieprawidlowo parkujących samochodów współpraca władz miasta z policją nie jest potrzebna. Parking to wyznaczone miejsce służące do odstawiania ( parkowania ) pojazdów mechanicznych lub innych środków komunikacji. Widziałaś gdzies „monia” na naszym „deptaku” miejsca wyznaczone do parkowania? Policja ma podstawę, żeby interweniować. Woli jednak mieć to gdzieś.

      0
      0
  10. Xxz says:
    6 lat temu

    Deptak hehehe strach tam przejsc. A smrod masakra.

    0
    0
    Odpowiedz
  11. J. D. Schulze says:
    6 lat temu

    kierowca, za kogo się uważasz, że uzurpujesz sobie prawo do wydawania pozwolenia na dyskusję? Nie chcesz to nie dyskutuj. To ty nie rozumiesz. Granice miasta nie sa z gumy. Im więcej samochodów, tym wiecej problemów z parkowaniem. Rozgranicz baranie własność posesji od własności terenu wokół posesji. Wykup sobie od kogoś kawałek miejsca na parking, a wtedy nie będziesz miał problemu, że nie masz, gdzie parkować.

    0
    0
    Odpowiedz
    • DO J.D. schmelz says:
      6 lat temu

      Proponuję Schulze usunąć z miasta i do republiki bananowej z nim w Słupcy będzie więcej miejsca i bardziej normalna atmosfera politycznych poglądów no ale id…tów nie sieją oni się rodzą

      0
      0
  12. Jan says:
    6 lat temu

    do Sebastian Odynski otóż mysle ze ty nadajesz sie wybitnie do pilnowania i przeganiania kijem tam parkujacych …skoro takie pomysly ci chodza po glowie.Od rozwiazania takiego problemu sa osoby kompetentne widfza dobrze co tam sie dzieje ,ja moge wyrazic tylko swoja opinie.Mamy tez radnych ktorzy powinni temat zasygnalizowac.

    0
    0
    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ogłoszenia promowane > dodaj <

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY

przez Red
2025-07-10
0
0

Doradca Finansowy

przez Red
2025-07-04
0
0

Bus Niemcy , Luksemburg -Duże Busy, bez przesiadek

Bus Niemcy , Luksemburg -Duże Busy, bez przesiadek

przez Red
2025-06-10
0
0

REKLAMA

Kurier Słupecki

kurier słupecki
Dodatek budowlany
Dodatek medyczny

Komentarze

  • Romario - „Proszę o rozwiązanie problemu huśtawki”. Radny napisał interpelację
  • Justyna - „Odpowiedź pana burmistrza to lekceważenie problemów mieszkańców”
  • POK - „Odpowiedź pana burmistrza to lekceważenie problemów mieszkańców”
  • Piraci na drodze - „Odpowiedź pana burmistrza to lekceważenie problemów mieszkańców”
  • Mieszkaniec/ kierowca - „Odpowiedź pana burmistrza to lekceważenie problemów mieszkańców”
  • Powidzanka - Otrzymała zaszczytne wyróżnienie
  • mieszkaniec Powidza - Otrzymała zaszczytne wyróżnienie
  • Leon - Klasy wojskowej nie będzie. Będą dwie humanistyczne
  • Luzik - „Odpowiedź pana burmistrza to lekceważenie problemów mieszkańców”
  • Ali - 60 gospodarstw domowych nadal bez gazu

Następny
Traugutta traktować w całości

Traugutta traktować w całości

  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • O nas
  • Regulamin
  • Kontakt

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki

Witaj!

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasła? Zarejestruj

Utwórz nowe konto!

Uzupełnij formularz, aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane Zaloguj

Odzyskaj hasło

Proszę podać nazwę użytkownika lub email, aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Strona główna
  • Ogłoszenia drobne
    • Przeglądaj ogłoszenia
    • Dodaj ogłoszenie
  • Reklama
    • Tygodnik Kurier Słupecki
    • Portal slupca.pl
    • Logo do pobrania
  • Logowanie
  • Zarejestruj

© 2021 Graffi Studio Kurier Słupecki